یک چهره سیاسی اصولگرا:

سهم خواهی طیف‌ها در انتخابات خیانت است/ برخی اتوماتیک در انتخابات کاندیدا می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۵
سهم خواهی طیف‌ها در انتخابات خیانت است/ برخی اتوماتیک در انتخابات کاندیدا می‌شوند
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: اصولگرایان چه شورای وحدت و چه شورای ائتلاف و چه سایر گروه ها با تخریب، آسایش و آرامش انتخابات را از بین می برند بنابراین حضور مردم در انتخابات کم می شود و این خیانت است.

«احمد کریمی اصفهانی»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با سهم خواهی طیف اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و چه مجموعه آنها همه در کشوری، زندگی می کنند که متعلق به همه ما است. یقینا باید در رفتار، گفتار و روش خود به گونه ای عمل کنیم که بیگانگان در این بین سوء استفاده نکنند.

او افزود: آن چیزی که در داخل باعث اختلاف دیدگاه بین این گروه ها می شود، اختلاف درون خانوادگی ما است و مسلما با تبادل نظر می توانیم به سمت درستی برویم چون همه ما در خصوص استقلال، آزادی و قدرت کشور اشتراک نظر داریم و عملکرد ما نباید به صورتی باشد که دشمن سوء استفاده کند. ما دشمنی مشترک داریم غرب به سرکردگی آمریکا مجموعا به دنبال ضربه زدن به ایران است گاهی با طرح موضوعات و مسائلی به صورتی عمل می کنیم که بیگانگان سوء استفاده می کنند.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: اصولگرایان چه شورای وحدت و چه شورای ائتلاف و چه سایر گروه ها با تخریب، آسایش و آرامش انتخابات را از بین می برند بنابراین حضور مردم در انتخابات کم می شود و این خیانت است.

او اضافه کرد: ما باید به این نکته توجه کنیم این خیانت هماهنگی با بیگانگان و توپ زدن در زمین دشمن است. در هر انتخاباتی تلاش دشمن حاکم کردن یاس و ناامیدی بین مردم است تا بتواند مردم را از صندوق ها دور کند لذا باید به این نکته توجه کنیم که نرسیدن وحدت در بین اصولگرایان، خوب نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید در روش خود به امیدوار کردن مردم و رونق دادن به انتخابات توجه کنند این وظیفه اصلاح طلبان و اصولگرایان است. 

او خاطرنشان کرد: اینکه برخی از گروه ها فکر کنند با سهم خواهی و آمدن در دقیقه ۹۰ می توانند بازی را به هم بزنند جفا بر حضور مردم در انتخابات است.

کریمی اصفهانی افزود: همه ما در این مملکت زندگی می کنیم و باید در سرنوشت خود سهیم باشیم. انتخابات حضور مردم را می طلبد و هر کسی خلاف این عمل کند یعنی همان کاری را کرده است که دشمن می خواهد. البته برخی افراد از حیث انتفاع افتاده اند و دیگر محلی از اعراب ندارند این ها می خواهند با اختلاف افکنی سهم بگیرند و ما امیدواریم این افراد به نفع کشور عمل کنند و دست به دست دشمن ندهند.

او تاکید کرد: کاندیدای تکراری بد نیست ولی کاندیدی که تجربه نشان داده جز ضعف چیزی ندارد خوب نیست. برخی از این افراد به طور اتوماتیک هر دوره کاندیدا می شوند. در شورای نگهبان باید توانایی افراد ارزیابی شود از طرفی رسانه های بیگانه منتشر می کنند که صد نفر کاندیدا شدند. در انتخابات ریاست جمهوری از این منظر هزینه هنگفتی به نظام وارد می شود هر دقیقه صحبت کاندیداها در تلویزیون هزینه تبلیغاتی سنگینی دارد.

کریمی اصفهانی اظهار کرد: شاید ما از منظر قانونی در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری ضعف داشته باشیم چون باید شرایطی ابتدایی برای رجل سیاسی متصور باشیم. باید این شخص دورانی را پشت سر گذاشته باشد کسی که می خواهد رییس جمهور شود باید قبلا در دورانی بر مسئولیت های سنگین، تلاش داشته باشد.

او در پایان افزود: به نظر من باید تجدید نظری بر قانون ریاست جمهوری داشته باشیم و رجل سیاسی و مذهبی مشخص و معین شود و مردم بین چهار یا پنج نفر انتخاب کنند. بسیاری از این افراد باید ابتدا به وجدان خود رجوع کنند و خودشان کاندیدا نشوند. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز