کمیسیون شوراها به وزیر کشور برای اقناع نمایندگان سوال کننده فرصت داد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱۲
کمیسیون شوراها به وزیر کشور برای اقناع نمایندگان سوال کننده فرصت داد
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از مهلت این کمیسیون به وزیر کشور برای اقناع نمایندگان سوال کننده درباره بعضی از مسائل داخلی خبر داد.

به گزارش برنا، علی حدادی در تشریح نشست عصر سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به خبرنگاران گفت: جلسه امروز برای پاسخ وزیر کشور به سوالات تعدادی از نمایندگان تشکیل شد و رحمانی فضلی به طور مبسوط به سوالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و مقرر شد تعدادی دیگر از نمایندگان که قانع نشدند، موضوع سوال خود را توسط نماینده مربوطه پیگیری کرده و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

او درباره محور سوالات مطرح شده که عدم اقناع بعضی از  نمایندگان را به همراه داشت، گفت: مصطفی میرسلیم نماینده تهران در خصوص علت انحلال سازمان توسعه دریا،   محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان درباره عدم مدیریت مطلوب ورود اتباع افغان به کشور، الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و روح الله ایزدخواه نماینده تهران نیز سوالاتی پیرامون مسائل داخلی کشور مطرح کردند و مقرر شد جلساتی در وزارت کشور برگزار شود و نتیجه این جلسات در کمیسیون بررسی شود.

حدادی خاطرنشان کرد: درصورتی که نتیجه این جلسات، مطلوب نمایندگان سوال کننده باشد، این سوالات به هیأت رئیسه مجلس ارجاع داده نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز