تکریم شریعتی و معارفه استاندار جدید خوزستان با حضور معاون سیاسی وزارت کشور

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۹۴۶۰
تکریم شریعتی و معارفه استاندار جدید خوزستان با حضور معاون سیاسی وزارت کشور
مراسم تکریم و معارفه شریعتی استاندار پیشین استان خوزستان و سلیمانی دشتکی استاندار جدید این استان با حضور عرف معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش برنا، جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور، در مراسم معارفه استاندار جدید خوزستان از زحمات استاندار پیشین این استان تشکر کرد و گفت: آقای شریعتی عنصر خوب و زحمت کشی بودند و ان شاا... در سازمان ملی استاندارد با همین انگیزه مسئولیت ها را دنبال کنند. 

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور آقای سلیمانی دشتکی در این سمت، استان خوزستان یک استاندار سختکوش و باتجربه خواهد داشت، اظهار کرد: قطعا ایشان مسیر سختکوشی و تلاش را ادامه خواهند داد و از تجارب خود استفاده خواهند کرد تا ان شاا... مسیر توسعه استان دنبال شود. از آقای سلیمانی تشکر داریم که این مسئولیت را پذیرفتند و امیدواریم کار را با قدرت دنبال کنند.

رئیس ستاد انتخابات در ادامه گفت: ادبیات و گفتمان بیش از ۴۰-۳۰سال انتخابات را استخراج و مبنای کار قرار دادیم که در ۴بحث مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خلاصه می شود. از گفتمان حضرت آقا هم این کلیدواژه ها استخراج می‌شود که در نهایت فرد یا افراد کارآمد و اصلح خروجی این فرایند هستند. مقام معظم رهبری در سخنرانی ۲۲ بهمن نیز بر این ارکان تاکید کردند.

عرف با اشاره به اینکه انتخابات سال گذشته از جمله سالم ترین انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: آرای هیچ کدام از حوزه های رای گیری ابطال نشد و صرفا در بعضی از حوزه ها به شکایات رسیدگی و در صورت لزوم دو یا چند صندوق بازشماری شد.

وی در همین راستا با تاکید بر اینکه با محوریت قانون‌مداری و بی طرفی انتخابات ۱۴۰۰ نیز با قدرت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آنچه برای کل کشور مهم است، رعایت مُرّ قانون است. ما مجری قانون انتخابات هستیم و قطعا به آن عمل خواهیم کرد و به همه مجریان انتخابات در سراسر کشور می‌گوییم که مجری باید بی‌طرف باشد و بی طرفی یعنی قانون.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: آنچه در منظومه گفتمان مقام معظم رهبری است، به عنوان سیاستهای کلی انتخابات ابلاغ شده است که همه موارد آن در مجموعه وزارت کشور اجرایی می شود و خوشبختانه شرایط همراهی و همکاری با ناظر انتخابات نیز بسیار خوب است و درحال ساماندهی امور اجرایی انتخابات هستیم.

عرف در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاا... انتخابات سال آینده، در تراز جمهوری اسلامی با مشارکت بالای مردم، با امنیت، سلامت و با رقابت بسیار خوبی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز