پیام تسلیت مقامات لشکری و کشوری به وزیر اطلاعات

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۹۵۱۵
پیام تسلیت مقامات لشکری و کشوری به وزیر اطلاعات
مقامات لشکری و کشوری با صدور پیامی درگذشت پدر وزیر اطلاعات را تسلیت گفتند.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز  در پیامی نوشت: خبر رحلت والد مکرم «حضرت آیت الله حاج سید رضی علوی» طاب ثراه موجب تاثر و تالم شد. این عالم جلیل القدر علاوه بر اینکه از پیشگامان نهضت اسلامی و انقلاب بود با بهره گیری از معارف علمای بزرگ دینی، سال‌های متمادی عمر خود را نیز صرف تبیین و ترویج معارف اسلامی کرد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز این ضایعه را تسلیت گفت و نوشت: فقدان آن عالم پرهیزگار را به جنابعالی و بیت آن فقید سعید تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ربوبی برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز در پیامی تاکید کرد: بدینوسیله مصیبت رحلت والد مکرم، حضرت آیت الله آقای حاج سید رضی علوی (رضوان‌الله تعالی علیه) را محضر حضرتعالی و خاندان معزز تسلیت عرض نموده از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رضوان الهی و برای حضرتعالی و بیت شریف ایشان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز نوشت: خبر درگذشت پدر بزرگوارتان فقیه عالیقدر و عالم پارسا حضرت آیت الله سید رضی علوی موجب تأسف و تأثر فراوان شد. اینجانب این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، بیت شریف و معزای علوی، بستگان و دوستداران ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عالم گرانقدر رحمت و رضوان واسعه الهی و همجواری با اولیاالله و برای بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی نیز طی پیامی خطاب به وزیر اطلاعات نوشت: درگذشت پدر بزرگوارتان، عالم و عارف بزرگوار مرحوم آیت‌الله سید رضی علوی، موجب تالم و تاثر اینجانب شد. این مصیبت را به جنابعالی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از پروردگار متعال برای بازماندگان معزی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. خداوند منان روح آن فقید وارسته را با مولایشان امیرالمومنین(ع) محشور و به جنابعالی طول عمر باعزت عنایت فرماید.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی نیز در پیامی خطاب به وزیر اطلاعات نوشت: درگذشت ابوی گرامیتان، عالم جلیل‌القدر آیت‌الله سید رضی علوی را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز