رهبر انصارالله:

آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۳
آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه هستند
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند.

به گزارش برنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد پیوستن مردم یمن به اسلام گفت: اولویت آمریکا، تقویت رژیم صهیونیستی برای سیطره بر منطقه است تا این رژیم سردمدار خاورمیانه باشد.

او با اشاره به تحولات اخیر استان مأرب یمن اعلام کرد که «نبرد ما در مأرب یا هر استان دیگر با مردم آن نیست چرا که آنها شرکای ما در هویت ایمانی‌مان هستند».

رهبر انصارالله افزود: «نبرد ما در مأرب، الجوف، البیضاء، تعز، ساحل و تمام مناطق، مقابله با متجاوزی است که با ملت ما جنگیده و می خواهد بر این ملت سیطره یابد و قیم آن شود».

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: «نمی‌خواهیم که تحت قیمومیت سعودی، امارات، آمریکا، رژیم صهیونیستی یا هر طرف خارجی باشیم».

سید عبدالملک الحوثی گفت که «مشکل در محاصره و تجاوز است، اما موضع ما موضع حق و عدالت بر اساس معیارهای انسانی، اخلاقی و بین المللی است»

الحوثی خواستار ادامه مقابله با تجاوز بر اساس وظیفه ایمانی، انسانی و ملی شى و تصریح کرد: «از ائتلاف متجاوز می خواهیم تجاوز را متوقف و محاصره را رفع کند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «هویت ایمانی باعث تمسک بیشتر ما به مسائل امت به ویژه فلسطین و مقابله با سلطه جویی آمریکا و حمایت از مظلومین می‌شود».

وی تأکید کرد که دشمنان می‌خواستند بر ما و مسیر زندگی مان مسلط شوند اما ما ملتی با هویت ایمانی هستیم و می خواهیم از سلطه آمریکا و مزدورانش رها شویم.

سید عبدالملک الحوثی گفت: کسانی که اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی کردند، هر قدر بخواهند کارشان را توجیه کنند، بدانند که بهانه هایشان واهی است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد، به عنوان ملت یمن و امت اسلامی می خواهیم از وابستگی به آمریکا و اسرائیل خلاص شویم.

او خاطرنشان کرد، منافقین می خواهند با نشر فساد در جامعه اسلامی و برای خدمت به آمریکا و صهیونیستها هویت ایمانی این جامعه را هدف قرار دهند.

 

نظر شما