رئیس قوه قضاییه:

مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۰۰۱۴
مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چرا که خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

به گزارش برنا، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (شنبه ۲ اسفند) وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سفر امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد پیرو حضور یک ماه قبل هیات ٢٥ نفره قوه قضاییه در این استان انجام می‌شود گفت: هیات قضایی ۲۵ نفره در ماه گذشته وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه دادند.

رئیسی افزود: امروز در حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استاندار این استان، جلسات شورای اداری و دیدار با قضات و کارکنان قضایی این استان را برگزار خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در نشست نهایی شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات قضایی این استان بررسی خواهد شد گفت: هرچه از مشکلات که در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد.

رئیسی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله ملک‌حسینی و ادای احترام به شهدای عالیقدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از جمله‌ استانهایی است که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به وقوع زلزله طی روزهای گذشته در کهگیلویه و‌ بویراحمد گفت: زلزله منطقه سی‌سخت همه را نگران کرد که الحمدلله شاهد اقداماتی در حوزه امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستیم.

رئیسی افزود: درخواست ما هم از آقاى استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانى به زلزله زدگان هستند این است که حضور در مناطق زلزله زده و پیگیرى کار زلزله زدگان را اولویت دهند چراکه خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز