روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع کُرد فاش کرد؛

نفت سرقتی سوریه توسط تاجر اسرائیلی فروخته می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۵
نفت سرقتی سوریه توسط تاجر اسرائیلی فروخته می‌شود
روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع کُرد فاش کرد که توافق نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) با یک شرکت نفتی آمریکایی توسط یک تاجر صهیونیست انجام شده است و نفت سرقتی سوریه توسط این تاجر اسرائیلی فروخته می‌شود.

به گزارش برنا، روزنامه الاخبار لبنان امروز (شنبه) در گزارشی با اشاره به تولید نفت از چاه‌ها و میدان‌های نفتی تحت کنترل نیروهای قسد در شرق سوریه نوشت:  نیروهای قسد  با حمایت نیروهای آمریکایی در عملیات استخراج نفت سوریه در مناطق تحت کنترل خود فعال هستند.  

این روزنامه با اشاره به این‌که نیروهای قسد در اجرای برنامه قیصر آمریکا که محاصره سوریه را هدف قرار داده، افزود: بر اساس ارقامی که از طریق رسانه‌های کرد منتشر شده، تولید چاه‌های نفت در مناطق تحت کنترل این نیروها اخیراً به مرز ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است و درآمد صدها میلیون دلار در روز را تامین می‌کند.  

روزنامه لبنانی «الاخبار» بدون ذکر ارقام یا آمار دقیقی از میزان تولید نفت در مناطق تحت سیطره نیروهای قسد نوشت که ساکنان این مناطق روزانه کاروان‌های تانکرهای سوخت  را مشاهده می‌کنند که از  مناطق مختلف تحت کنترل نیروهای قسد عبور می‌کنند و به نظر می‌رسد توسط آن‌ها عملیات چاقاق و فروش نفت خام انجام می‌شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز