رضایی با امام جمعه و نماینده خبرگان اصفهان دیدار کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۳
رضایی با امام جمعه و نماینده خبرگان اصفهان دیدار کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدارهای جداگانه، با آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در اصفهان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، در جریان دغدغه های وی پیرامون اوضاع اقتصادی کشور و استان و وضعیت معیشتی مردم قرار گرفت.

رضایی همچنین در دیدار جداگانه با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، دیدار و گفتگو کرد. 

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار با تشریح تلاش های جامعه مذهبی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: حساسیت تبلیغاتی بر روی مراسم ها و مجالس مذهبی زیاد است و در اصفهان کمیته معنوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تشکیل شده است و امیدواریم، با تلاش دانشمندان کشور در ساخت واکسن و دارو، کشورمان به ثبات و پیشرفت خوبی در سلامت، اقتصاد و معیشت جامعه برسد.

رضایی در این دیدار با بیان اینکه "مسئولان ضمن توجه به سلامت، به معیشت و آرامش جامعه توجه کنند"، خواستار برگزاری مستمر جلسات درس و مراسم های مذهبی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا شد و بر ضرورت بهره مندی مردم از ارائه مباحث مذهبی و فرهنگی در مراسم، مجالس و منابر علما تاکید کرد.

رضایی با اشاره به ویژگی های دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم با وحدت و ابتکارعمل و غلبه فرصت ها بر تهدیدها، در دهه آینده زمینه ظهور تمدن نوین ایران اسلامی فراهم شود.

وی تاکید کرد: همبستگی و همکاری سه قوه که با تدبیر رهبر معظم انقلاب در قالب شورای هماهنگی سران سه قوه شکل گرفته است، باید تقویت شود و لازم است همه مسئولان و نخبگان کشور پشتیبان مواضع مقام معظم رهبری در موضوع لزوم اقدام عملی غرب در برجام باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز