دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

حل مشکلات موجود در گرو انتخاب نیروهای کارآمد، با انگیزه، علاقه مند و پرکار است

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۱۴۴۸
حل مشکلات موجود در گرو انتخاب نیروهای کارآمد، با انگیزه، علاقه مند و پرکار است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حل مشکلات موجود در کشور را در گرو انتخاب نیروهای کارآمد، با ایمان،با انگیزه، علاقه مند و پرکار دانست.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ در بخش تمام مردمی آن یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت ساز در گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مسلماً مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا  وجود ولایت فقیه و رهنمودهای امام خامنه ای، مردم خستگی ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه‌ساز حل معضلات و ناهمواری ها می باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مهم آن است که رجایی گونه‌ها و لاجوردی گونه‌ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار گردد.

بادامچیان ادامه داد: علی‌رغم منفی گویی‌های رسانه‌های بیگانه و برخی عناصر داخلی، انتخابات ۱۴۰۰، پرشور و ان شاالله حضور عمومی مردم حماسه ساز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ما در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با بصیرت،  انتخاب آزاد و حماسه سازی توطئه‌های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح‌های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره نامزدهای انتخاباتی  و فعالیت‌های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفت وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌ها و اشخاص مورد نظر گروه ها و احزاب و تشکل‌ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.

بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در وضعیت خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویدادهای پس از انتخابات و تحولات در کشورهای همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - اقتصادی و کرونا نیاز به تحول فکری و برنامه‌ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده از فرصت ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.

وی افزود: دولت فعلی در چنین شرایطی به تدبیر و تصحیح امور با استفاده از تجربیات اقدام کند و در این چند ماه باقی مانده جبران مافات کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: متاسفانه دولت در زمینه‌های گوناگون همانند مسیر گذشته می‌رود؛ در بودجه تغییرات اساسی داده نشده، مجلس هم در مهلت دوماهه کاری نتوانست انجام دهد و احتمالاً بودجه ۱۴۰۰ بودجه‌ای مصلحتی و نرمشی خواهد شد که در مسیر حل مشکلات مردم نخواهد بود. در حالی که دولت می توانست طی چند ماه باقی مانده از دوران مسئولیتش اقدامی اساسی صورت دهد که نداد.

بادامچیان گفت: گرانی‌ها هم روز افزون است و علت اصلی آن هم بی مدیریتی ها و ناکارآمدی ها و مشکل تراشی ها در بسیاری از موارد دولتی در مراجعات مردم است.

وی به عملکرد شورای شهر تهران نیز اشاره ای کرد و  گفت: شورای شهر و شهرداری هم که در اختیار اصلاح‌طلبان است گره زدن به کار مردم را بیشتر انجام داده و می دهند.

وی تصریح کرد: امید جریان اصلاح طلب در دولت هم به گشایش‌های برجامی و بایدن برباد رفته است و تنها راه برای دولت قاطعیت در برابر زیادی طلبی های استکباری و سیاست های استعماری غرب است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره برجام نیز اظهار داشت: همانطور که ولی امر مسلمین فرمودند وعده‌های آمریکا و اروپا که هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست، به کار نمی‌آید و باید در عمل و با رفع تحریم‌ها نشان دهند که سیاست جدیدی را می خواهند عمل کنند تا ایران تصمیم خود را پس از راستی آزمایی اعلام نماید.

بادامچیان تاکید کرد: مردم منتظرند که در روز ۵ اسفند دولت با قاطعیت تعهدات فرا برجامی و پروتکل الحاقی را طبق مصوبه مجلس لغو کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها در بن بست های متعدد قرار دارند؛ آنها ناچارند از افغانستان و عراق خارج شوند و هر چه بیشتر در عراق و افغانستان بمانند ضربات سنگین تری را باید تحمل کنند، زیرا آسیب پذیری آنها شدت یافته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه پیروزی‌های اخیر ملت یمن را به آنها و انصارالله تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری علیه ائتلاف جنایت بار سعودی‌ها باشیم و این ثمره و نتیجه مقاومت ایمانی ملت، ارتش و یاران انصارالله می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به زلزله منطقه سی سخت از خدمات رسانی سریع دولت و همه دستگاه‌ها و نهادها به مردم دلاور منطقه تقدیر کرد و به سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و تعمیر اساسی خانه‌های آسیب دیده و یاری رسانی به مردم تاکید کرد.

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد مسعود امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) پیروزی خط ولایت و امامت را در همه صحنه‌ها و عزت و سربلندی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت مسلمان فلسطین را مسئلت نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز