سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان:

رئیسی امروز انتخاب اصلح شورای وحدت است/ در مورد دستجردی صحبتی نشده است/ برگزاری اولین همایش با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۳۱۶۳
رئیسی امروز انتخاب اصلح شورای وحدت است/ در مورد دستجردی صحبتی نشده است/ برگزاری اولین همایش با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: در رابطه با اقشار و احزابی که در شورای وحدت هستند مقطعی در نظر گرفته که همایش ها، در شورای وحدت برگزار شود که با هماهنگی بخش کمیته اجرایی خواهد بود اولین همایش بانوان با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰ برای اینکه در جامعه شور انتخاباتی و نقش آفرینی بانوان ایجاد شود، خواهد بود.

«نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با تصمیمات اخیر شورای وحدت و ورود به مصداق ها گفت: در شورای وحدت ورود به مصداق ها برای کاندیدا شدن شروع نشده و مورد بررسی قرار نگرفته است. درمورد چه خانم ها و چه آقایان صحبتی نشده فقط بحثی در مورد رییسی شده است مشروط بر اینکه او وارد صحنه انتخابات شود که به هر حال به عنوان اصلح مطرح هستند. در مورد کاندیداتوری وحیده دستجردی نیز هیچ حرف و صحبتی نشده است.

او افزود: در رابطه با شورای وحدت و اعلام نظر این شورا روی مصداق ها صحبت نشده است. اینکه اگر چه کسی بیاید وحدت خواهد بود باید به موقع مورد صحبت قرار بگیرد و پیش از آنچه که مدنظر شورا است صحبتی نخواهد شد. انشاالله به موقع هم وحدت ایجاد می شود و هم بزرگوارانی که در شورای وحدت هستند و گروه هایی که در طیف فکری اصولگرایان هستند و انقلاب اسلامی برایشان اهمیت دارد به انسجام در شورای وحدت توجه خواهند داشت.

قوی تاکید کرد: در خصوص خانم هایی که کاندیدا می شوند اگر در زمان بررسی مصادیق، مواردی باشد در جای خود تصمیم گیری خواهد شد و درباره کسانی که شایستگی های لازم را دارند به وقتش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

او در رابطه با شاخص های شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: شاخص ها به طور کلی همان شاخص هایی است که در گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد پذیرش اصولی که در نظام است و عمل به آن. اینکه کاندیداها چه کارآمدی داشته باشند در زمان مخصوص بررسی می شوند.

قوی از برگزاری همایشی در روز جمعه در شورای وحدت خبر داد، گفت: در رابطه با اقشار و احزابی که در شورای وحدت هستند مقطعی در نظر گرفته که همایش ها، در شورای وحدت برگزار شود که با هماهنگی بخش کمیته اجرایی خواهد بود اولین همایش بانوان با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰ برای اینکه در جامعه شور انتخاباتی و نقش آفرینی بانوان ایجاد شود، خواهد بود. اولین همایش شورای وحدت است که مجمع مشورتی بانوان در شورای وحدت آن را در روز جمعه برگزار خواهند کرد تا تاثیر حضور بانوان را بیشتر تبیین کند. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز