اخبار ضد و نقیض در مورد حمله گروهک تروریستی به خودروهای سپاه

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۶۰۵۰
فعالان فضای مجازی عصر سه‌شنبه خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خودروهای سپاه در منطقه بمپشت سراوان منتشر کرده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، به نقل از ایرنا، برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از حمله اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به ۲ خودروی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی خبر داده اند.

در این خبرها، آمار ضد و نقیضی منتشر شده به طوری که برخی شهادت یک نفر، برخی شهادت سه نفر و برخی شهادت ۵ نفر از نیروهای سپاه را مدعی شده اند. همچنین در این کانالهای مجازی از مجروح شدن ۲ نفر و مفقودن شدن یک نفر و در برخی کانالها از مجروحیت سه نفر و مفقود شدن سه نفر خبر داده اند.

این در حالی است که برخی خبرگزاریها به نقل از محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، خبری در این زمینه منتشر کرده اند اما وی در تماس خبرنگار ایرنا گفت: «من با هیچ رسانه ای در این زمینه مصاحبه نداشته ام.»

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هنوز گزارشی از حادثه گفته شده به ما ارائه نشده و وقتی اطلاعاتی از یک حادثه وجود ندارد، چگونه به نقل از من مصاحبه ای را منتشر کرده اند.

مرعشی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل صادره، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، مسوول ارائه اطلاعات و اخبار از مسائل امنیتی این منطقه است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز