یک چهره سیاسی اصولگرا:

ما به قوانینی کارآمدتر نیاز داریم/ مهمترین مشکل بحث نداشتن حزب‌های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو است

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۵۴۷۹
ما به قوانینی کارآمدتر نیاز داریم/ مهمترین مشکل بحث نداشتن حزب‌های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو است
یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: به نظر من مهمترین مشکل ما بحث نداشتن حزب های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو برای مجالس و دولت ها است.

لاله افتحاری، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره لزوم ریل گذاری جدید در سال 1400 بیان کرد: به نظر من مهمترین مشکل بحث نداشتن حزب های هدایت گر، پشتیبان و پاسخگو برای مجالس و دولت ها است و این موضوع بسیار احساس می شود. شاید اگر این بود دولت ها بهتر بر رفتار خود پاسخگو بودند و ساماندهی بهتری بر عملکرد خود داشتند.

او درباره روند قانون گذاری در سالی که گذشت و اصلاحات در این زمینه بیان کرد: ما با انباشت قانون روبرو هستیم باید چابک سازی صورت بگیرد و تنقیح قانون داشته باشیم. قانون های معارض و قانون هایی که باید بروز رسانی شود باید دسته بندی شده و باید کاری زیر بنایی صورت بگیرد تا از تعارض قوانین و نشتی هایی که در قانون پیش می آید، جلوگیری شود. در بحث حقوق های نجومی و در سایر موارد و در بحث ساخت و ساز به همین صورت است و شفافیتی وجود ندارد و ما به قوانینی کارآمدتر، نیاز داریم.

او درباره اولویت های مورد نظر برای کشور اظهار کرد: بعد از توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن آنها مهمترین مساله بحث گره گشایی از مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های مردم است. کلید حل مشکل در کشور ما شناسایی ظرفیت ها، فعال سازی و توانمند سازی ظرفیت ها است. من مسئولیت فراکسیون نخبگان را بر عهده داشتم و در بین مردم فراوان دیده ام که می شود بهترین کارها را با برنامه ریزی درست به دست خود مردم انجام داد. باید به خود مردم اعتماد کرد و کار را با خود مردم انجام داد. 8

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز