نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تشریح کرد؛

آیا دولت بایدن آماده برداشتن ۱۵۰۰ تحریم دولت ترامپ است؟

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۹۸۴
آیا دولت بایدن آماده برداشتن ۱۵۰۰ تحریم دولت ترامپ است؟
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در گفت و گو با پى بى اس در پاسخ به سوالی در این باره که دولت بایدن آماده برداشتن ۱۵۰۰ تحریم دولت ترامپ است؟ گفت: آنچه که رئیس جمهوری بایدن گفت این است که آماده است به انطباق به توافق بازگردد در صورتی که ایران آماده بازگشت به پایبندی به توافق باشد.

به گزارش برنا، رابرت مالى، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در گفت و گو با پى بى اس در پاسخ به سوالی در این باره که دولت بایدن آماده برداشتن ۱۵۰۰ تحریم دولت ترامپ است؟ گفت: آنچه که رئیس جمهوری بایدن گفت این است که آماده است به انطباق به توافق بازگردد در صورتی که ایران آماده بازگشت به پایبندی به توافق باشد. مجبوریم سخت کار کنیم، این تحریم‌ها را بررسى کنیم، ببینیم چه کاری باید انجام دهیم تا ایران از مزایایی که قرار بود تحت این توافق داشته باشد، برخوردار شود.

او افزود: ناگزیریم تحریم‌هایی که با توافق مغایرت دارند را برداریم اگر ایران آماده باشد که اقدامات هسته‌ای  را به ریل سابق بازگرداند.

مالی بیان کرد: آنها (ایران) امروز ۱۰ برابر بیشتر از زمان مشابه در سال ۲۰۱۷ اورانیوم را غنی‌سازی می‌کنند، بنابراین با آزمایش‌های ساده در می‌یابیم که امروز وضعیت ما بدتر است. ما می‌خواهیم ایران به انطباق با توافق بازگردد و همچنین ایالات متحده هم می‌داند که باید به پایبندی بازگردد که آن برداشتن تحریم‌هایی است که با توافقنامه‌ هسته‌ای که ایران و سایر کشورها داشته‌اند، ناسازگار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز