اخبار مهم امروز گروه سیاسی خبرگزاری برنا

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۹۹۴۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی خبرگزاری برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

معاون اول رییس جمهور:

عده‌ای می‌گویند دولت خسته و تنبل است شما که خسته و تنبل نیستید چه کار کردید؟/ درآمد 118 میلیارد دلاری نفت به 10 میلیارد دلار رسید/ عده‌ای به گونه‌ای به دولت اتهام ناکارآمدی می‌زنند که گویا عملکرد آنها فراموش شده

معاون اول رییس جمهور گفت: عده ای می گویند دولت خسته و تنبل است اما شما که خسته و تنبل نیستید در یک دوره دو ساله چند تصمیم گرفتید که گره از زندگی مردم باز کرده است.


///

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

فتح پاستور هدف قرار گرفته است/ مجلس به ستادی انتخاباتی تبدیل شده است/ قوانین مجلس سرمایه گذاران داخلی را فراری می‌دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مجلس به ستادی انتخاباتی تبدیل شده است و بیش از آنکه به وظایف نمایندگی خود بپردازند فتح پاستور را هدف قرار داده اند.


///

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:

نباید جهت گیری‌ها به صورتی باشد که فشار بر روی مالیات دهنده، تولید و مردم باشد/ باید در قانون گذاری با عمق بیشتری به مسائل بپردازیم/ طرح‌ها اغلب بدون کارشناسی به سرانجام می‌رسد

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نباید جهت گیری ها به صورتی باشد که فشار بر روی مالیات دهنده، تولید و مردم باشد این مساله به طور طبیعی تورم ایجاد می کند.


///

ظریف در گفت‌وگو با وزیر خارجه انگلیس:

در صورت رفع کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی به تعهدات‌مان برمی‌گردیم

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته به درخواست دامینیک راب، همتای بریتانیایی، با وی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.


///

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی:

دست رانت‌خواران و چپاول‌گران از شهرک‌های صنعتی کوتاه می‌شود

کیوان مرادیان کوچکسرایی گفت: دست رانت بازان و چپاول‌گران، از شهرک‌های صنعتی کوتاه می‌شود.


///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

شواهد و قرائنی داریم که رییسی کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری می شود/ جلیلی نمی تواند مردم را با خود همراه کند و سبد رای محدودی دارد

یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: اقای رییسی سفرهای مختلف به مناطق زلزله زده و .. می روند که در این مناطق بحث قضایی مربوط به دستگاه قضا نیست و این ها علایمی از حضور در جمع مردم است که نشان می دهد، او می خواهد بیاید.


///

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

رفع موانع و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدامات عینی و عملی است/ آنچه امروز بیش از همه اهمیت دارد، حمایت همه جانبه از تولید و بهبود فضای کسب و کار است/ برای تحقق شعار سال باید موانع سیاسی و حقوقی را از سر راه برداشت

رئیس جمهور شعار سال 1400 را تداوم شعار سال های اخیر دانست و با بیان اینکه دولت در سال جاری نیز با تمام توان در زمینه برداشته شدن موانع برای فعالان بخش تولید تلاش خواهد کرد، گفت: آنچه امروز بیش از همه اهمیت دارد، حمایت همه جانبه از تقویت تولید و بهبود فضای کسب و کار است که به همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های ذیربط و قوا بستگی دارد.


///

ظریف به ازبکستان می رود

وزارت خارجه ازبکستان با اشاره به سفر وزیر امور خارجه ایران به تاشکند اعلام کرد که روند همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و مباحث مربوط به حمل و نقل و سرمایه‌گذاری از جمله محورهای مورد گفت‌وگو در این سفر است.


///

عمویی خبر داد؛

در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور عراقچی چه گذشت؟/ عراقچی: مذاکره مستقیم و غیر مستقیم بین ایران و آمریکایی ها صورت نمی‌گیرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:عراقچی توضیحاتی در مورد روند گفت وگو ها داد و مطرح کرد در جلسه روز سه شنبه هیچ مذاکره مستقیم و غیر مستقیم بین ایران و امریکایی ها صورت نمی گیرد. ایران ایالت متحده را عضوی از برجام نمی شناسد چون خارج شده و به تعهدات خود پایبند نبوده است. در همین چهارچوب تاکید شد تا رفع کامل تحریم ها و راستی ازمایی از جانب جمهوری اسلامی، ایران به تعهدات خود باز نخواهند گشت و اجازه حضور امریکا را در مذاکرا ت نخواهد داد.


///

نماینده مردم ساوجبلاغ ‌در مجلس یازدهم:

نیازی به رفراندوم نداریم!/ آینده درخشان با دولت انقلابی، ارزشی و پرکار پیش رو داریم

نماینده مردم ساوجبلاغ ‌در مجلس یازدهم گفت: رفراندوم ضرورتی ندارد، مردم به دنبال صداقت هستند‌.


///

بازگرداندن اشیا تاریخی و باستانی از اتریش به ایران

۲۸ شی تاریخی و باستانی ایران که به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده بود، با کمک وزارت امور خارجه کشورمان از وین به تهران منتقل شد.


///

پشت پرده پخش، تاخیر و قطع گاندو

پخش، تاخیر و قطع گاندو در چند روز گذشته حواشی زیادی در پی داشت ولی واقعیت با آنچه که ادعا شده تفاوت بسیاری دارد.


///

معاون سیاسی وزیر امور خارجه:

در رفع تحریم‌ها از گرده مردم ذره ای تردید نخواهیم کرد

معاون سیاسی وزیر امور خارجه نوشت: در رفع تحریم ها از گرده مردم ذره ای تردید نخواهیم کرد و لحظه‌ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت.


///

توضیحات قوه قضائیه پیرامون یک خبر

قوه قضائیه توضیحاتی در مورد خبر «تکمیل سامانه‌های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در انتظار اقدام فوری قوه قضائیه» ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز