رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد؛

بهره‌برداری از خط آهن زاهدان- خاش ظرف دو ماه آینده

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۹
بهره‌برداری از خط آهن زاهدان- خاش ظرف دو ماه آینده
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در پروژه راه آهن چابهار به زاهدان، خط زاهدان – خاش، ظرف یک یا ۲ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بقیه نیز ظرف ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش برنا، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: بیش‌از ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بودجه امسال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده و تا پایان محدوده زمانی دولت دوازدهم اعتبارات موردنیاز این استان ۱۰۰ درصد پرداخت خواهد شد.

او افزود: برای اتمام ۴۶ طرح و پروژه تا قبل از پایان دوره خدمت دولت دوازدهم در سیستان و بلوچستان، بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان منابع لازم است که اعتبارات تخصیص یافته است.در پروژه راه آهن چابهار به زاهدان، خط زاهدان – خاش، ظرف یک یا ۲ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بقیه نیز ظرف ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

نوبخت گفت: برای شهر زاهدان و حاشیه آن برنامه‌ای مصوب شده و محدوده‌ای در حد هزار و ۴۸۶ هکتار نیاز به بازسازی، نوسازی و خدمات شهری داشت که با همکاری بنیاد مسکن و شهرداری زاهدان این کار در حال انجام است.امیدواریم در سفر آینده قبل از اتمام دوره خدمت دولت باقیمانده خانه‌های مسکن محرومان را تحویل داده، کار حاشیه شهر زاهدان نیز پیشرفت نهایی کرده باشد و خط راه‌آهن زاهدان به خاش را افتتاح کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز