معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری:

به آداب تصمیم‌سازی جمعی وفادار بمانیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۵
به آداب تصمیم‌سازی جمعی وفادار بمانیم
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در توییتر خود نوشت: در شرایط تحریم به دلیل آثار مخرب اقتصادی و تنگناهای معیشتی، اعمال محدودیت‌های سختگیرانه با پیچیدگی‌های بیشتری مواجه می‌شود بنابراین بسیار مهم است که از دوگانه‌سازی‌ها دوری کنیم و به آداب تصمیم‌سازی جمعی وفادار بمانیم.

به گزارش برنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری، در توییتر خود نوشت: رویارویی با بحران کرونا، مستلزم تصمیماتی پیچیده و چند ساحتی است؛ سلامت عمومی در اوج‌گیری‌های بیماری، سلامت روان شهروندان در تجدید قرنطینه‌ها، معیشت شهروندان با حقوق غیر ثابت و دهک‌های متوسط و پایین در محدودیت‌های اعمالی ...

آداب مشارکت در تصمیم‌سازی‌ جمعی اقتضا می‌کند که هر دستگاه، برای اقناع کل مجموعه تلاش کند و با ارائه‌ داده‌ها و دلایل بخش خود، ترتیب اولویت‌ها را به سود آنچه خود، خیر همگانی و مصلحت عمومی می‌داند تغییر دهد. ایجاد درک مشترک از تهدیدها و راه‌حل‌ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است.

در شرایط تحریم به دلیل آثار مخرب اقتصادی و تنگناهای معیشتی، اعمال محدودیت‌های سختگیرانه با پیچیدگی‌های بیشتری مواجه می‌شود بنابراین بسیار مهم است که از دوگانه‌سازی‌ها دوری کنیم و به آداب تصمیم‌سازی جمعی وفادار بمانیم.

دوگانه‌ی قصور حاکمیت/ مردم، دوگانه‌ی محدودیت‌های عرفی/ مذهبی مانند دوگانه‌ی ترکیه/عراق یا نمک‌آبرود/جمکران و ... تنها سبب می‌شود که سلامت شهروندان هزینه‌ی نمایش‌های غیرمسوؤلانه‌ی سیاسی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز