دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

کشور نیازمند کاندیدای حزبی است/ موتلفه موافق چنگ انداختن کاندیداها به صورت یکدیگر نیست/ شورای ائتلاف برای ما قابل احترام است اما ما در شورای وحدت فعال هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۸۳۹۷
کشور نیازمند کاندیدای حزبی است/ موتلفه موافق چنگ انداختن کاندیداها به صورت یکدیگر نیست/ شورای ائتلاف برای ما قابل احترام است اما ما در شورای وحدت فعال هستیم
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کشور نیازمند یک کاندیدای حزبی است تا در ادامه هم به حزب خود پاسخگو باشد و هم این که این امر در دنیا مرسوم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری امروز چهارشنبه با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: درگذشت دو سردار ارزشمند جناب سردار حجازی و سردار کرمی راد را تسلیت می گویم و طلب مغفرت  برای آنها دارم.

 او افزود: ما در حال انتقال انقلاب به گام دوم هستیم و این موضوع مهمی است، در آغاز این مسیر انتخابات مجلس را داشتیم و در آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را داریم. 

بادامچیان اضافه کرد: استان ها باید در انتخابات فعال شوند و ائتلاف فعال استانی شکل بگیرد و برای شوراهای شهر و روستا فعالیت کنند.

موتلفه موافق چنگ انداختن کاندیداها به صورت یکدیگر نیست

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: درگیری های انتخاباتی و جناح بندی ها کم شده و در حد طبیعی خود این مسیر را طی می کند. در مجموع کار ارزشمندی در حال انجام است و سیاست ما هم عدم درگیری و چالش بود. در انتخابات ریاست جمهوری هم که بسیار مهم است سیاست ما این است که به همه کاندیداها با هر جناهی احترام بگذاریم و برخوردی با آنها نداشته باشیم از گذشته هم موتلفه با چنگ انداختن کاندیداها به صورت یکدیگر موافق نبوده است.

او ادامه داد: هیچ دلیلی ندارد کسانی که کاندیدا می شوند با هم برخورد کنند چرا که قانون حق احراز صلاحیت را به شورای نگهبان داده است.

موتلفه کاندیدای مشخص معرفی می‌کند

بادامچیان خاطرنشان کرد: همانطور که ولی امر هم فرمودند هرکس که در خود شایستگی می بیند به صحنه بیاید. حزب موتلفه هم برای خود کاندیدای مشخص معرفی می کند.

او اضافه کرد: بنده، اقای ترقی، اقای نیکنام و اقای انواری اماده ی معرفی از حزب هستیم البته از بین ما یک نفر معرفی می شود و ما به عنوان یک حزب به میان میدان خواهیم آمد.

کشور نیازمند یک نامزد حزبی است

بادامچیان تاکید کرد: کشور نیازمند یک کاندیدای حزبی است تا در ادامه هم به حزب خود پاسخگو باشد و هم این که این امر در دنیا مرسوم است.

او خاطرنشان کرد: ما می خواهیم ثابت کنیم یک حزب بسیار هماهنگ تر و منسجم تر و کارامد تر از افراد به صورت مستقل است و این بساط رفیق بازی در انتصاب وزرا جمع می شود.

بادامچیان گفت: شورای وحدت منتقد و مانع اینکه حزب به طور مستقل کاندیدا معرفی کند نیست.

ما در شورای وحدت فعال هستیم

او افزود: شورای ائتلاف برای ما قابل احترام است اما ما در شورای وحدت فعال هستیم و تا به حال از ما نخواسته که کناره گیری کنیم.

بادامچیان خاطرنشان کرد: هرکسی بخواهد می تواند بیاید و تعداد کاندیداها امروز نزدیک به ۷۰ نفر است، اینکه افراد گوناگون بیایند ایرادی ندارد و اتفاقا یکی از لوازم پرشور شدن انتخابات حضور چهره های گوناگون است.

دبیرکل حزب موتلفه ادامه داد: موتلفه نیاز به معرفی ندارد و از ابتدای انقلاب در کنار امام بوده است و در همین راستا مردم این حزب را کاملا می شناسند.

موتلفه برای موضوعات مختلف برنامه دارد

او تاکید کرد: یکی از رسالت رسانه ها این است که از نامزدها بپرسند برنامه آنها چیست؟ ما میخواهیم ارز را به توازن با پول ملی برسانیم و اتفاقا موتلفه برای این موضوعات برنامه دارد.

بادام چیان با بیان اینکه زندگی برای ثرونمندان هم سخت شده گفت: باید برای کولبری تدبیر شود، برای رانت ها تدبیر شود و چرخه را از قاچاق به ردیف صحیح جامعه بازگرداند.

او  خبر داد: کاندیدای موتلفه در انتخابات میان دوره ای مجلس لاله افتخاری است.

اسدالله بادامچیان برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، و گفت: ما در عین اینکه به دولت حزبی معتقد هستیم اما در عین حال طرفدار دولت فراگیری هستیم که در آن از همه ظرفیت های کشور استفاده شود نه فقط ظرفیت های یک طیف یا یک جناح. چنین دیدگاهی آسیب‌زا است اما تشکیل دولت فراگیر می‌تواند به عبور از موانع و مشکلات کمک کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز