یک داوطلب ریاست جمهوری:

از مدت‌ها قبل ستاد خود را تشکیل داده‌ام/ به جای سخنرانی برنامه ارائه می‌کنم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۵:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۹۵۴۲
از مدت‌ها قبل ستاد خود را تشکیل داده‌ام/ به جای سخنرانی برنامه ارائه می‌کنم
یک داوطلب ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: از مدت ها قبل ستاد خود را تشکیل داده ام.

 به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محسن رهامی در نشست خبری خود به عنوان داوطلب ریاست جمهوری انتخابات 1400 مطرح کرد: در تلاش هستم به جای تبلیغات متعارف و سخنرانی برنامه برای مشکلات فعلی ارائه کنم. شرایط امروز نسبت به چهل سال قبل فرق کرده است.

او افزود: ما برنامه های زیادی برای کشور داریم  و حتی در چهارچوب اسناد بالادستی هم پیش بینی کرده ایم. با استانداران و وزاری سابق دیدار داشتم و از مدت ها قبل ستاد تشکیل داده ام.

محسن رهامی یاداور شد: اگر میخواهیم به توسعه پایدار برسیم باید از اموزش پرورش شروع کنیم و نیروی انسانی تربیت کنیم. متاسفانه تا امروز به آموزش و پرورش بی توجهی شده است.

او ادامه داد: باید تلاش کنیم کرامت زندگی را برای نخبگان فراهم کنیم تا حتی دوستانی که از ایران رفتند هم به کشور بازگردند و خدمت کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سیاست هایی که تا به امروز در حوزه فرهنگ داشته ایم ناکارامد بوده و افزایش سایت های قمار از عوارض آن است، حتی رشد اعتیاد و منقل نشینی هم به جوانان رسیده است.

او اظهار کرد: اداره کشور امروز گران تمام می شود و ما باید مثل بیشتر کشورها که وزرا با دوچرخه به سرکار می روند، دولت را کوچک کنیم، در واقع دولت ها نباید خدم و حشم داشته باشند

این داوطلب ریاست جمهوری ادامه داد: من اگر رییس جمهور شوم خدم و حشم را، در اداره کشور جمع می کنم و نیازی به اینهمه تجملات نمی بینم. من اگر رییس جمهور شوم مانند پیامبر صلح به همه کشورها دست صلح دراز می کنم.

رهامی خاطرنشان کرد: من برای کابینه خود برای سهم زنان ۵۰ درصد را در نظر گرفتم. از استانداران دعوت کردم که زنانی را، به عنوان وزیر به من معرفی کنند. چرا در شورای نگهبان حقوقدان زن نداریم؟ مگر زنان نیمی از جامعه نیستند؟ چرا ما فقیه زن نداریم؟ وزرای زن کجا هستند؟ من برای این موضوع تعمیق عدالت را در نظر دارم.

این داوطلب اصلاح طلب ادامه داد: «دولت ملی_مدیریت علمی» شعار من است و بر همین اساس هیچ تفاوتی بر اساس دین و جنسیت قائل نمی شوم. برادران اهل سنت چرا استاندار نیستند؟ نگاه به این موضوعات نباید امنیتی باشد.

محسن رهامی اظهار کرد: اگر روی ظریف ائتلاف صورت بگیرد ما هم مدل ائتلافی را می پذیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز