لیست ۳۱۳ نفری جهادگران برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۷۲۸۵۳
جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران یک لیست 313 نفری از نامزدها را در تهران معرفی کرد.

به گزارش برنا، جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران یک لیست 313 نفری از نامزدها را در تهران معرفی کرد.

وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران گفت: در آستانه انتخابات 1400 یک فراخوان عمومی از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفت که قریب به 600 رزومه و درخواست حضور در لیست جهادگران واصل شد. پس از بررسی های اولیه تعداد 313 نامزد برای معرفی به مردم انتخاب شدند.

این لیست 313 نفری از طریق فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در سطح وسیع منتشر می شود. عموم شهروندان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام وهاب عزیزی و وب سایت جهادگران نیوز نسبت به نامزد مورد علاقه خود رای و نظر بدهند. لیست نهایی جهادگران با لحاظ کردن رای و نظر شهروندان انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از انتشار این لیست گرم کردن تنور انتخابات و ایجاد شور در مردم بویژه فعالان سیاسی اجتماعی کشور است. ما معتقد هستیم وظیفه اصلی جریان های سیاسی کمک به افزایش مشارکت و برگزاری پرشور انتخابات است. حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای موجب اقتدار ملی در سطح جهانی می شود. لذا از همه نامزدهای محترم و اعضای ستادهای انتخاباتی در خواست می کنیم هدف غایی و نهایی را برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری در نظر بگیرند و پیروزی فرد یا جریان مورد نظر در اولویت بعدی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز