فرمانده نیروی زمینی ارتش:

۱۱۸۴ نفر در دانشگاه افسری امام علی(ع) به فیض شهادت رسیدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷۱
۱۱۸۴ نفر در دانشگاه افسری امام علی(ع) به فیض شهادت رسیدند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دامان استادان دانشگاه افسری امام علی(ع) ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام و ایران رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) و در دیدار فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه گفت: خداوند مقام شریف معلمی را برای حضرت محمد مصطفی(ص) که معلم و صراط مستقیم همه ما انسان‌ها است، انتخاب کرد و بعد از ایشان ائمه(ع) این وظیفه خطیر را برعهده داشتند و در عصر حاضر نیز ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) این وظیفه مهم و صراط مستقیم را نسبت به عموم مسلمانان جهان بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار و به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و گرامیداشت روز معلم افزود: تعلیم و تعلّم هر دو عبادت است، چرا که کار انبیا و اوصیای الهی معلمی بوده است. در جامعه چه امتیازی بالاتر از این است که انسانی دست هم نوع خود را گرفته و از تاریکی‌ها و ظلمات نجات داده و به صراط مستقیم هدایت کند.

حیدری ضمن ارج نهادن به مقام معلم و جایگاه معلمی خاطرنشان کرد: در دامان استادان این دانشگاه ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام، ناموس و ایران عزیز رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جایگاه استاد شهید مطهری(ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به شهید مرتضی مطهری لقب شریف «معلم انقلاب» را اعطا فرمودند و این مهم نشان‌دهنده عظمت والای این شهید عزیز است.

نظر شما