فرمانده نیروی زمینی ارتش:

کوچک‌ترین تهدید دشمن، بزرگ‌ترین پاسخ را به همراه دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۲۴۲۹
کوچک‌ترین تهدید دشمن، بزرگ‌ترین پاسخ را به همراه دارد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند کوچک‌ترین تهدید آنها، بزرگ‌ترین پاسخ را از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

به گزارش برنا، سرتیب کیومرث حیدری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، با بیان اینکه ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی)، هیمنه دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکسته‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز آمریکا و سردمداران غرب از وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به ستوه آمده‌اند که شاهد بارز آن بمباران پایگاه عین‌الاسد است که بزرگترین شکست را در منطقه برای آمریکا به ارمغان آورد.

حیدری، ولایت‌مداری، عدالت‌محوری، و شایسته سالاری را سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و تصریح کرد: به گواه همگان، امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه ارتقا توان رزمی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند کوچک‌ترین تهدید آنها، در سریع‌ترین زمان ممکن بزرگترین پاسخ را از جانب نیروهای مسلح به همراه خواهد داشت.

در این مراسم سرتیپ دوم سلیمان طاهری بعنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش معرفی و از زحمات امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده پیشین این قرارگاه تقدیر و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز