اظهارات محسن هاشمی پس از اعلام احراز صلاحیت ها

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۴۱۰۲
اظهارات محسن هاشمی پس از اعلام احراز صلاحیت ها
محسن هاشمی گفت: اگر حق انتخاب برای مردم به رسمیت شناخته نشود و تکثر و تنوع در تایید صلاحیتها رقم نخورد، طبیعتا انگیزه مشارکت درجامعه کاهش خواهد یافت.

به گزارش برنا، محسن هاشمی در مراسم آغاز ساخت یادمان سرباز وطن گفت: سردار سلیمانی امانتدار حق مردم بود، حق انتخاب مردم، بزرگترین حق الناس است.

وی با اشاره به انتخابات و با بیان اینکه امروز  جامعه ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر، در شرایط ملتهب ونگران کننده ای وجود دارد اظهار کرد: اگر حق انتخاب برای مردم به رسمیت شناخته نشود و تکثر و تنوع در تایید صلاحیتها رقم نخورد، طبیعتا انگیزه مشارکت درجامعه کاهش خواهد یافت و حتی بدنه اجتماعی کاندیدای مورد حمایت نیز انگیزه حضور جدی را از دست می دهند و همان اتفاقی می افتد که نباید بیفتد، اتفاقی که رهبرانقلاب بارها با عنوان مصیبت  قهرکردن یا پشت کردن مردم با صندوقهای رای هشدار داده اند.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که عقلای نظام بتوانند فضای رقابتی و بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند و رفتار شهید سلیمانی را که قدرت را در اراده الهی و رعایت حقوق مردم می دانست را سرلوحه خود قرار دهند.البته بقول آیت الله هاشمی رفسنجانی در هر شرایطی نباید با انتخابات و صندوق های رای قهر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز