قانون مهم علیه رژیم صهیونیستی تصویب شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲۰
قانون مهم علیه رژیم صهیونیستی تصویب شد
پارلمان کویت (مجلس الامه) روز پنجشنبه با اجماع دو لایحه پیشنهادی در رابطه با قانون یکپارچه تحریم رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش برنا؛ از رسانه‌های کویتی، این  دو لایحه گسترش دایره ممنوعیت تعامل با رژیم اشغالگرد قدس به هر شیوه‌ای را در بر می‌گیرد.

«احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت نیز ساعاتی پیش  گفت که موضع کشورش در خصوص حمایت از فلسطین تا دست‌یابی مردم این سرزمین به حقوق کامل و قانونی خود ثابت است.

وی تصریح کرد:جنایت‌های شنیعی که نیروهای اشغالگر اسرائیلی مرتکب شدند، می‌تواند جنایت جنگی قلمداد شود.

الصباح اضافه کرد: اشغالگران با زور و ظلم و ستم و تفکر تجاوزگرانه، طی عملیات وحشیانه‌ای علیه برادران فلسطینی در قدس و غزه، دست به کشتار انسان، تخریب بناها، آتش زدن مزارع و درختان زدند و به فریاد کودکان و شیون زنان درمانده بی توجه بوده‌اند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

در حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۰۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، (۳۱ اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نظر شما