کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری به کهف الشهدا رفت

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۵۲۵۰
کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری به کهف الشهدا رفت
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه با حضور در کهف الشهدای تهران، ضمن زیارت قبور مطهر شهدا با جمعی از مردم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش برنا، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه این دیدار گفت: مردم در انتخابات شرکت کنند و بدانند که انشاء الله شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.

رئیسی افزود: به یاد و نام شهدای گرانقدر حتما انشاء الله شرایط کشور دچار تحول خواهد شد و یقین داریم به برکت نام ائمه اطهار (ع) و شهدا این مسیر هموار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم از مشکلات امروز ناراحتی دارند و دغدغه آن‌ها را دارند و برخی ناامید هستند و برخی احساس می‌کنند شاید نتوان کاری کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: هم می‌شود کاری کرد و هم ما در این مسیر می‌دانیم و می‌خواهیم و می‌توانیم.

وی گفت: این مسیر به ظاهر سخت است و به ما هم خیلی گفته اند که مسیر و راه آسانی نیست، اما به نظر ما با حضور این جوانان خوب و با نشاط و با حضور مردم، قله فتح خواهد شد و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیسی افزود: مردم با امید در انتخابات شرکت کنند و هیچ کس در این عرصه غایب نباشد و همه بدانند که شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز