رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

انتخابات ثمره خون شهدا است/ مشارکت بالا در انتخابات در نظام اسلامی محوریت دارند

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۵۲۹۵
انتخابات ثمره خون شهدا است/ مشارکت بالا در انتخابات در نظام اسلامی محوریت دارند
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به لزوم مشارکت آگاهانه در انتخابات پیش رو تاکید و از تلاش های برخی در جهت وارونه نشان دادن مواضع حزب با بداخلاقی های مرسوم انتخاباتی انتقاد کرد.

به گزارش برنا، مجید فراهانی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، مردم کشور ما در آستانه تصمیم گیری دیگری در انتخاب مدیریت ملی و محلی هستند.

 

او افزود: پدیده انتخابات از مهم ترین ثمره های مردم سالاری منبعث از خون شهیدان است که هم حق و هم تکلیف است و عدم استفاده از این حق توجیه پذیر نیست.اگر قانون‌ و نیز  دولت منبعث از رای مردم اصالت دارند از اینرو مشارکت بالا و پر شوری انتخابات در نظام اسلامی موضوعیت محوری دارند.

فراهانی با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات پیش رو بیان کرد:حزب ندای ایرانیان از ابتدای تاسیس خود هم در مرامنامه و هم در مواضع و بیانیه های خود بارها به صراحت به ضرورت بالفعل کردن این حق تاکید دارد و هیچ انتخاباتی را تحریم نکرده و مردم را به عدم مشارکت در آن تشویق نکرده و نمی کند.

او ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر صحبت های ناصواب به حزب و اعضای آن منتصب شده بگونه ایکه تلاش کرده اند با تکنولوژی فتوشاپ و جعل در جهت وارونه نشان دادن مواضع حزب با بداخلاقی های مرسوم انتخاباتی تلاش های بی نتیجه در فضای مجازی صورت بگیرد که ضمن تکذیب این بداخلاقی های انتخاباتی بر ضرورت مشارکت آگاهانه در انتخابات پیش رو تاکید می کنیم.

 

نظر شما