در پی پیروزی در انتخابات؛

جنبش حزب الله به بشار اسد تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۲۳:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۵۳۲۸
جنبش حزب الله به بشار اسد تبریک گفت
جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را به وی و مردم این کشور تبریک گفت.

به گزارش برنا، در بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله گرمترین و صمیمانه تبریکات را خدمت بشار اسد رئیس جمهور و ملت کشور برادر سوریه برای انتخاب مجدد وی به عنوان رییس جمهور سوریه برای یک دوره قانونی جدید ابراز می‌دارد.

حزب الله لبنان افزوده است: انتخابات سوریه  یک همه پرسی مردمی و سیاسی گسترده بود که حضور گسترده و بی سابقه مردم در پای صندوق‌های رای و تظاهرات سراسری قبل و بعد از این انتخابات آن را نشان داد و تبدیل به یک عروسی ملی بزرگ در سراسر خاک سوریه شد که از چنگال اشغالگری و تروریسم آزاد شد.

در ادامه بیانیه آمده است: سوری‌ها از طریق صندوق‌های رای بار دیگر پایبندی کامل خود را به وحدت ملی و مخالفت خود را با تفرقه، فرقه گرایی و تجزیه با تأکید خود بر گزینه سیاسی که سوریه در طول تاریخ معاصر خود با پایبندی کامل به آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگری و تجاوز،  خیانت و تروریسم ثابت کردند.

حزب الله افزوده است: ما امیدواریم که سال‌های آتی فرصتی بزرگ برای بازگشت سوریه به ایفای نقش طبیعی خود در سطح جهان عرب و در سطح بین المللی باشد  و همه امیدهای ملت سوریه در توسعه و شکوفایی محقق شود و تلاش‌های بزرگ آن با بازسازی و بازگشت آوارگان  و این روند با آزادسازی همه مناطق تحت کنترل اشغالگران و تروریست‌ها کامل شود.

نظر شما