مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی رئیسی:

رای در جمهوری اسلامی به معنای اقتدار نظام و بخصوص دولت آینده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۵۸۴۰
رای در جمهوری اسلامی  به معنای اقتدار نظام و بخصوص دولت آینده است
مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تردید مردم در انتخابات است، گفت: ستادها و گروه‌های مردمی و چهره‌های شاخصی که می‌خواهند در عرصه انتخابات فعاایت داشته باشند اول باید به دنبال رفع تردیدها باشند.

به گزارش برنا؛ سردار علیرضا افشار مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در جریان نشست خبری، افزود: اول باید به دنبال رفع تردیدها باشند چرا که یک رای در جمهوری اسلامی امروز به معنای اقتدار نظام و بخصوص دولت آینده است.

آیت الله رییسی  در ابتدای ثبت نام نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سیاستی را اعلام کرد که مردم همه با همت خودشان در انتخابات مشارکت داشته باشند و گفته است که هر خانه یک ستاد انتخاباتی است. به معنای اینکه ما یک حرکت مردمی را برای اولین بار در تاریخ انتخابات رقم می زنیم که از سطوح عمومی مردمی کار شروع می شود و شکل پیدا می کند .

افشار ادامه داد:  البته این به معنای نبود تشکیلات نیست حرکت مردمی خود هوشمندانه و با توجه به شرایط به خصوص مباحث محلی ، منطقه‌ای و قومی شکل می گیرد و آثار و برکات خودش را هم خواهد داشت.

وی گفت: ما از ستادهای مردمی و حرکت های خودجوش مردمی  در انتخابات ۱۴۰۰،  دو ملاحظه را انتظار داریم که توجه داشته باشند اول اخلاق انتخاباتی است ، رعایت و منشور اخلاق انتخاباتی برای همه چه مجریان و چه انتخاب شوندگان و چه انتخاب کنندگان و عموم مردم لازم است.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی گفت:  تخریب شخصیت ها و استفاده از روش‌هایی که در چارچوب اخلاقی محکوم است به هر صورت باید کنار گذاشته شود و تشریفات و هزینه های زائد که  در انتخابات معمول است باید کنار گذاشته شود چرا که حرکت مردمی و خودجوش دارای چنین ملاحظاتی هست.

وی گفت:  رعایت قانون و قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات در اجتماعات و در نصب اقلام تبلیغاتی باید رعایت شود و  در چارچوب مقرراتی که از طریق ستادهای انتخاباتی وضع شده گروه‌های مردمی توجیه شوند که انشالله این قوانین  را رعایت کنند.

وی یادآور شد: ستادها و گروه‌های مردمی و حتی تشکل های بسیار کوچک و افرادی که در محدوده فامیل و خانواده  فعالیت می‌کنند ماموریت و اقدام اولیه آنها باید برای مشارکت حداکثری باشد. دشمن تلاش زیادی برای مایوس کردن  و ایجاد تردید در مردم برای شرکت در انتخابات می کند. بنابراین ستادها و گروه‌های مردمی و چهره‌های شاخصی که می‌خواهند در عرصه انتخابات فعاایت داشته باشند اول باید دنبال رفع این تردیدها و شبهاتی که در اذهان و افکار عمومی مردم ایجاد کردند باشند چرا که حتی یک رای در جمهوری اسلامی امروز به معنای اقتدار نظام و به خصوص دولت آینده است.
وی یادآور شد: دشمنان ممکن است القا کنند آیت الله رییسی رای بالایی دارد و در نظرسنجی ها مشخص شده و نیازی به مشارکت در انتخابات نیست و نتیجه انتخابات معلوم است. بنابراین باید مراقب باشیم چرا که برای ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است. این مشارکت  تایید اصل نظام و قدرت دولت آینده است که با رای بالای کار خود را  در جهت حل مشکلات مردم شروع کند.

سردار افشار تصریح کرد: آیـت‌الله رئیسی فردی مردم‌ دوست، با توان مدیریتی بالا و تحول‌گرا، پرتلاش و متخصص‌ محور است که تمامی این موارد در طول سال‌های اخیر به عنوان رویکرد اصلی وی کاملاً مشهود است که توانسته آستان قدس رضوی و قوه قضاییه را متحول کند و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند به نحوی‌که مشی مدیریتی او منجر به رفع مشکلات کشور و باز کردن زنجیر از دست و پای تولیدکنندگان شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و هوشمندی ویژه برای تثبیت پایه‌های نظام مشارکت بالایی را در انتخابات رقم زده و شور و نشاط ویژه‌ای را نشان دهند.

مسول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی حامی آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: شوراهای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در سطح کشور تعیین شده و دستورالعمل فعالیت‌های آنها هم مشخص است. ضمن اینکه سطوح مختلف فعالیت‌های انتخاباتی این ستاد از خانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و عموم جامعه تعریف شده است.

سردار افشار گفت: وجود شبکه‌های اجتماعی توانسته هزینه‌های ستادهای انتخاباتی را به مراتب کاهش دهد که این خود کار بزرگی برای بصیرت‌ افزایی در جامعه است.

وی تأکید کرد: استقبال بسیار زیادی برای ایجاد و تشکیل ستادهای انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی در کشور وجود دارد ضمن اینکه ستادهای انتخاباتی نامزدهایی که به نفع آیت‌الله رئیسی کناره‌گیری کرده‌اند همچنان فعال بوده و به زودی شاهد فعالیت ویژه آنان به نفع آیت‌الله رئیسی خواهیم بود.

مسوول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی حامی  آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: نظر شورای ائتلاف، شورای وحدت و جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری روی آیت‌الله رئیسی است و همه این جریانات تلاش‌های گسترده‌ای برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب انجام داده‌اند و تمامی سرمایه‌های مردمی خود را به میدان آورده‌اند.

سردار افشار عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه ریشه‌های فساد را می‌زدند و ان‌شاءالله در قوه مجریه ریشه‌های فساد را خواهند خشکاند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از آیت‌الله رئیسی حکمی برای راه‌اندازی ستادهای مردمی انتخاباتی دریافت کرده‌اید، گفت: دستورالعمل کتبی برای ریاست ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی صادر شده و آقای نیکزاد حکم فعالیت ستادهای مردمی را ابلاغ کرده‌اند. ضمن اینکه آیت‌الله رئیسی توصیه شفاهی هم به من مبنی بر فعالیت ویژه و راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی مردمی داشته‌اند و همه تلاش‌ها به این سمت و سو است که انتخابات بایستی مردمی بوده و از تشکیل ستادهای رسمی انتخاباتی به مانند دوره‌های قبلی پرهیز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز