دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

هرگونه ترور مبارزان و فرماندهان ما با هدف‌گیری تل‌آویو پاسخ داده می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۳:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۵۸۵۸
هرگونه ترور مبارزان و فرماندهان ما با هدف‌گیری تل‌آویو پاسخ داده می‌شود
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پیامی به رهبران دشمن گفت: هرگونه اقدام ترور و هدف گیری اعضای مقاومت یا فرماندهان ما در هر زمان و مکانی در دم با هدف گیری تل‌آویو پاسخ داده می‌شود.

به گزارش برنا، زیاد النخالة، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، در این مراسم گفت: از نیروهای ملی که گفته‌اند امکان همزیستی با رژیم صهیونیستی وجود دارد می‌خواهم در این حرف خود بازنگری کنند.

النخالة ادامه داد: فلسطین امروز به قلب توجهات بین‌المللی بازگشته و ما باید از این تحولات استفاده کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: نبرد شمشیر قدس دستاوردی ملی برای کل ملت فلسطین است.

او خاطرنشان کرد: باید درباره این‌که همزیستی با این رژیم مجرم و جنایتکار غیرممکن و ذلت‌بار است صریح باشیم.

النخاله افزود: آنها تلاش خواهند کرد تا توافقنامه اسلو را بار دیگر احیا کنند، تلاش خواهند کرد ما را خلع سلاح کنند و این امر مستلزم هوشیاری و توجه است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما همچنان در مواضع‌مان آماده‌ایم اما به درخواست برادران‌مان در مصر و قاهره که از تلاش‌هایشان برای توقف جنگ تشکر می‌کنیم پاسخ دادیم و به آتش‌بس پایبندیم. این در راستای حمایت از مردم‌مان در محله الشیخ جراح و عدم هتک حرمت مسجد الاقصی است.

او تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس در عرض چند روز مثل طوفانی بر امتی گذشت که گفتند از فلسطین دست کشیده‌اند. مقاومت ما تاکید می‌کند که اراده مبارزه‌ای زنده و پویا بزرگترین چالش‌ها را به رغم محاصره کنار خواهد زد.

او با درود فرستادن به شهدای گردان‌های القدس، شهدای ملت و شهدای القسام تاکید کرد: این روز روز پیروزی ملت ما، پیروزی ما بر وضعیتی است که می‌خواستند ما را در تحت ظلم، محاصره نگه دارند.

النخاله ادامه داد: ما از نزدیک اقدامات میدانی دشمن و میزان تعهد آن به آتش بس را نظاره‌گریم رفتار آن در قبال قدس و محله الشیخ جراح تحت نظر داریم. مقاومت همچنان به حمایت از ملت و مقدسات فلسطین پایبند است.

نظر شما