امیر سرتیپ حاتمی در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع:

۲۸ خرداد ماه دسیسه استکبار جهانی را علیه خودشان باز می گردانیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹۰
۲۸ خرداد ماه دسیسه استکبار جهانی را علیه خودشان باز می گردانیم
وزیر دفاع گفت: مهمترین موضوعی که منافع و امنیت ملی کشور و آینده مردم را تضمین می نماید حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است و انشالله به کوری چشم دشمنان این حماسه در 28 خرداد ماه دسیسه استکبار جهانی را علیه خودشان بازخواهد گرداند.

به گزارش برنا، به نقل از وزارت دفاع، همایش مدیران ارشد وزارت دفاع به صورت برخط با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونان، مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع و روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع در این جلسه با اشاره به پیروزی های غرور آفرین مردم فلسطین وشکست هیمنه رژیم جعلی اسرائیل گفت: پیروزی ملت مظلوم فلسطین در امتداد فتح خرمشهر و از جنس حماسه سوم خرداد است.

وی  با بیان اینکه دفاع مقدسِ ملت بزرگ ایران اسلامی نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد لذا پیروزی ملت مظلوم فلسطین نیز از جنس پیروزی دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با یک کشور نمی جنگیدیم، بلکه چکیده ای از دستاوردهای نظامی و اطلاعاتی شرق و غرب به سرکردگی صدام علیه ایران به صف شده بود تصریح کرد:  امسال در حالی سی ونهمین سالروز فتح خرمشهر را جشن گرفتیم که علی رغم تحریم ها، فشارهای اقتصادی و تلاش برای عدم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، ملت سربلند ایران اسلامی، قدرت بلاتردید و بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و منشأ پایداری و حرکت جبهه مقاومت محسوب می شود.

وی با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح، افزود: حماسه سوم خرداد  سال 1361 در شرایطی به وقوع پیوست که رزمندگان اسلام با دست خالی و با کمترین امکانات دفاعی و نظامی بر دشمن فائق آمدند و امروز نیز مردم فلسطین مانند مجاهدان دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط  با دشمن مبارزه کردند و توانستند با اعتماد به نصرت الهی بر باطل  پیروز شوند.

وزیر دفاع با بیان اینکه مهمترین دستاورد این جهاد پیروزمندانه،  وحدت و همدلی همه‌ی فلسطینیان در مناطق مختلف اشغالی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آن بود گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و از این پس موشکها، پهپادها و توانمندی دفاعی صاحبان فلسطین کابوس شهرک نشینان غاصب خواهد بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن درصدد شکستن مقاومت و ایستادگی ملت ایران و در نهایت حذف جمهوری اسلامی از منطقه است گفت: نظام سلطه با تبلیغات منفی و وارونه نشان دادن دستاوردهای گرانسنگ جمهوری اسلامی درصدد از بین بردن انسجام و استحکام اجتماعی آحاد مردم است؛ چرا که می داند ایران امروز،  ایرانی قوی و منشأ تحولات عظیمی در منطقه و در سطح بین الملل است.

وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ریشه ی کاملاً مردمی دارد تصریح کرد: هدف اول دشمنان ملت ایران دلسرد کردن مردم ، بی رونق ساختن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به  برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سوریه و تبریکِ پیروزی و انتخاب مجدد جناب آقای بشار اسد با رای قاطع  مردم سوریه  گفت: بلاتردید این رویداد و حماسه  تاریخی  ملت سوریه نماد اراده مردم این کشور در حفظ استقلال کشور برابر دسیسه ها و طمع ورزی های دشمنان امت اسلامی است.

امیر سرتیپ حاتمی تأکید کرد: مهمترین موضوعی که منافع و امنیت ملی کشور و آینده مردم  را تضمین می نماید حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است و انشالله به کوری چشم دشمنان این حماسه در 28 خرداد ماه دسیسه استکبار جهانی را علیه خودشان بازخواهد گرداند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه اصلی ترین دلیل پیشرفت ها و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی  با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب محقق شده است گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سه حوزه کلان دفاعی، مبارزه با تحریم ها و سازندگی ، راهبرد های خود را  با محوریت تدابیر فرمانده معظم کل قوا برنامه ریزی کرده است و از این حیث و به لطف پرودگار متعال،  کمترین چالش و فراز و نشیب  را داشته است و همواره بعد از پیروزی انقلاب نیز سیر صعودی خود را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر و علی رغم فشار تحریم ها بیشترین صادرات را نیز داشتیم گفت: خود اتکایی، تکیه به ظرفیت های درونی، توجه به سرمایه های ارزشمند انسانی و از همه مهمتر عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری در همه زمینه ها بهترین الگوی پیشرفت ما بوده است و انشالله این الگو در جای جای سازمان ها و نهادهای کشوری به طور کامل درونی و نهادینه شود.

نظر شما