محمدرضا پور ابراهیمی:

تلاش کردیم برنامه‌های انتخاباتی رئیسی محتوای مناسب داشته باشند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۶۶۱۷
تلاش کردیم برنامه‌های انتخاباتی رئیسی محتوای مناسب داشته باشند
محمدرضا پور ابراهیمی گفت: تلاش بر این بوده که برنامه های انتخاباتی محتوای مناسب داشته باشند و‌ این برنامه ها را در اختیار ایت الله رییسی قرار می دهیم البته تلاش می کنیم این برنامه ها بعد از پیروزی در انتخابات هم کاربرد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محمدرضا پور ابراهیمی در نشست خبری آغاز فعالیت رسمی ستاد مرکزی کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: باتوجه به ماموریت هایی که به کمیته اقتصادی داده شد که اعم از محتوا و اجرا بود این ماموریت ها به خوبی پیش رفت. کانون های تخصصی ما امروز در تدوین برنامه ها به خوبی پیش می روند.

او‌ افزود: نتیجه ساعت ها و‌ سال ها کار تخصصی امروز رونمایی می شود، تلاش بر این بوده که برنامه های انتخاباتی محتوای مناسب داشته باشند و‌ این برنامه ها را در اختیار ایت الله رییسی قرار می دهیم البته تلاش می کنیم این برنامه ها بعد از پیروزی در انتخابات هم کاربرد داشته باشند.

پور ابراهیمی اضافه کرد: کاندیدا ما برای مجلس امروز اعلام می شود، ما برنامه ریزی کردیم همایشی ۱۲ هزار نفره داشته باشیم و‌ مجوز آن را بگیریم که بزرگترین همایش فعالان در عرصه های مختلف خواهد بود.

پور ابراهیمی ادامه داد: راهکارهایی برای کسری بودجه که ام المشکلات است تعیین کردیم و در کنار این موضوعات شفاف سازی اطلاعات اقتصادی هم برای جلوگیری از نشت بودجه، قرار دادیم.

پور ابراهیمی تصریح کرد: برخی برنامه های ما استانی هستند و منحصرا به مشکلات اقتصادی هر استان می پردازد و این نوع برنامه در دستور کار ما قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز