رئیس جدید رژیم صهیونیستی مشخص شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۷۸۱۵
رئیس جدید رژیم صهیونیستی مشخص شد
نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی امروز در جلسه‌ای با ۸۷ رأی موافق، رئیس سابق حزب کارگر را به عنوان رئیس جدید این رژیم انتخاب کردن

به گزارش برنا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس پیشین حزب کارگر در رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با رأی  نمایندگان پارلمان (کنست) به عنوان رئیس جدید این رژیم انتخاب شد.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، اعضای کنست در جلسه امروز با ۸۷ رأی موافق، انتخاب هرتزوگ به عنوان رئیس جدید رژیم جعلی اسرائیل موافقت کردند. ۲۶ نماینده به رقیب وی رأی دادند.

وی که هم اکنون ریاست سازمان غیردولتی «یهودیان برای اسرائیل» برعهده دارد، پسر «حییم هرتزوگ» رئیس سابق رژیم صهیونیستی است. حییم هرتزوگ از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۳ به مدت دو دوره، عهده دار ریاست این رژیم بود.

اسحاق هرتزوگِ ۶۱ ساله، جایگزین «رووین ریولین» ۸۱ ساله در ریاست رژیم صهیونیستی می شود که بعد از هفت سال حضور در این منصب، نهایتا در ۹ جولای به کار خود خاتمه می دهد.

وی در انتخابات درون پارلمانی برای تکیه زدن بر صندلی ریاست این رژیم، با «میریام پرتز» - زن معلمی که بدون سابقه سیاسی در این انتخابات نامزد شده بود - رقابت ساده ای داشت. هرتزوگ یازدهمین رئیس رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

یکی از دبیران روزنامه «جروزالم پست» در صفحه توئیتر خود امروز را برای رژیم صهیونیستی حائز اهمیت دانسته و نوشت: «اسرائیل به مدت ۱۲ سال یک نخست وزیر، به مدت ۷ سال یک رئیس و سازمان موساد نیز به مدت ۵ سال یک رئیس داشته است. تقریبا همه آنها امروز تغییر می کنند».

 

نظر شما