دادگاه صهیونیستی ۲ اردنی را به عبور از مرز با هدف حملات تروریستی متهم کرد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۷۹۵۷
یک دادگاه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) دو شهروند اردنی را به تلاش برای اجرای عملیات‌های تروریستی متهم کرد.

به گزارش برنا، به نقل از سایت ارم نیوز، دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر الناصره واقع در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸، امروز دو جوان اردنی را که حدود دو هفته قبل از مرزهای کشور خود وارد اراضی اشغالی شده بودند، پس از بازپرسی‌هایی طولانی به تلاش برای اجرای اقداماتی تروریستی علیه برخی اهداف اسرائیلی متهم کرده و به جرم همراه داشتن سلاح سرد و ورود غیرقانونی به اراضی اشغالی محکوم کرد.

طبق گزارش شبکه المملکه اردن، این دادگاه جلسه محاکمه این دو اردنی را به ۱۰ ژوئن جاری موکول کرد.

روزنامه الغد چاپ اردن نیز به نقل از خالد محاجنه، وکیل این جوان اردنی نوشت: لیست اتهامات ارائه شده بسیار خطرناک بوده و اصلا ساده نیست به ویژه بندی که این دو را به همدستی برای انجام اقدامات تروریستی علیه شهرک‌نشین‌ها متهم کرده است.

وزارت خارجه اردن پیشتر اعلام کرده بود که سرکنسول سفارت این کشور در تل‌آویو با این دو شهروند اردنی بازداشت شده در اراضی اشغالی ملاقات کرده و ضمن اطمینان یافتن از شرایط آنها و اطلاع از خواسته‌هایشان، روند تحقیقات و محاکمه آن دو را دنبال می‌کند.

ورود این دو شهروند اردنی به اراضی اشغالی با درگیری‌های اخیر به ویژه در مسجد الاقصی و نوار غزه همزمان بود و همین مساله موجب شد اقدام آنها تلاش برای رساندن خود به شهر قدس تلقی شود.

این دو اردنی توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده و مرکز اطلاعات این رژیم تحقیقات مفصلی از آنها به عمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز