تاکید جامعه دانشگاهیان در حمایت از آیت‌الله رئیسی

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۸۲۵۷
تاکید جامعه دانشگاهیان در حمایت از آیت‌الله رئیسی
نشست اساتید و فعالان حوزه دانشگاهی ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در ستاد استان تهران با حضور صفرعلی براتلو به سمت ریاست ستاد استان تهران آیت‌الله رئیسی برگزار شد.

به گزارش برنا،  نشست اساتید و فعالان حوزه دانشگاهی ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در ستاد استان تهران با حضور صفرعلی براتلو به سمت ریاست ستاد استان تهران آیت‌الله رئیسی برگزار شد.

براتلو در این نشست بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: دانشجویان همواره زبان گویایی برای دغدغه‌های مردم بوده و هستند بنابراین امروز جریان داشنگاهی کشور باید ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم، در ایجاد مشارکت مردم با توجه به شرایط حساس کنونی فعال باشند.

او ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده امنیت ملی ما است بنابراین باید 16 روز کار شبانه روزی صورت داده و قرارگاهی عمل کنیم تا مردم را نسبت به آینده و حل مشکلات که چهره اکثر خانوارهای ایرانی را به دلیل وضع نامطلوب اقتصادی غم‌زده کرده است را امیدوار کنیم.

براتلو با تاکید بر اینکه دانشجو یعنی حرکت در مسیر نیاز و خواست جامعه افزود: خوشبختانه دانشگاه فضا و مامنی برای بیان دیدگاه ها و نقد عملکرد ها است و در جامعه ای که نقد و انتقاد وجود داشته باشد یعنی آن جامعه یک موجود زنده است و موجود زنده نیز همواره به دنبال ارتقاء سطح کمی و کیفی زندگی خویش است.

رئیس ستاد استان تهران آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه آقای رئیسی به دنبال مقام و جایگاه نیست چرا که اگر چنین بود در قوه قضائیه می‌ماند، تصریح کرد: ما قسم خورده‌ایم که قانون را رعایت کنیم بنابراین کسی را تحقیر نمی‌کنیم و تنها خصوصیات و ویژگی‌های نامزد خود را برای مردم بیان می‌کنیم تا مردم با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد دلخواه خود رای بدهند. 

بنا بر این گزارش در این نشست گزارشی از وضعیت دانشگاه و نقطه نظرات اساتید و فعالان ستاد دانشگاهیان درباره انتخابات و چگونگی پیروزی آیت‌الله رییسی و جریان انقلاب ارائه شد.

برآیند نشست این بود که جریان نخبگان دانشگاهی معتقدند که دولت باید روی کار بیاید که شرایط فعلی را تغییر اساسی دهد و بتواند برای بهبود وضعیت مردم را بهبود بخشد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز