اعلام حمایت وهاب عزیزی از ابراهیم رئیسی

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۸۶۴۱
اعلام حمایت وهاب عزیزی از ابراهیم رئیسی
وهاب عزیزی که به عنوان نماینده جریان سوم و شعار "جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت" ثبت نام کرده بود با صدور بیانه ای از ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد.

به گزارش برنا، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم وطن های عزیز ایران

فعالین سیاسی و رسانه ای

مسئولین استانی سراسر کشور

با سلام و ثنای خداوند رحمان

همانطور که اطلاع دارید اینجانب بر حسب وظیفه و تکلیف پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم و با شعار "جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت" به عنوان نامزد جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم ثبت نام کردم. به خواست خداوند حضور نامزد جریان سوم مورد استقبال همه رسانه های ملی و میهنی کشور قرار گرفت و بنده را در جمع ۴۲ شخصیت سیاسی و چهره شاخص ثبت نام کننده در انتخابات مورد عنایت قرار دادند.

و بازهم مستحضر هستید که با حضور حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی  شرایط مطلوب تری در فضای سیاسی رسانه ای کشور بوجود آمد که چشم انداز روشن تری را در مبارزه با فساد سیستماتیک در انواع و اشکال مختلف آن را نوید می دهد.

در این مقطع از زمان تکلیف شرعی و سیاسی ایجاب می کند که تمام نیروهای ارزشی و انقلابی هم دل و هم صدا در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی صف واحدی را تشکیل دهیم. بنده ضمن اعلام حمایت از نامزدی ابراهیم رئیسی، از کلیه نیروهای جهادگر و مسئولین استانی ستادهای سراسر کشور می خواهم در راستای تقویت جبهه انقلاب کلیه فعالیت های انتخاباتی خود را در مسیر پیروزی ابراهیم رئیسی متمرکز کنند.

امیدوارم که وحدت کلمه همه جهادگران در حمایت از کاندیداتوری آیت الله ابراهیم رئیسی مرضی رضای خداوند سبحان قرار بگیرد.

وهاب عزیزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز