حجت الاسلام رئیسی:

مردم خواستند من به عنوان طلبه خدمتگزار وارد انتخابات شوم

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۸۷۶۸
مردم خواستند من به عنوان طلبه خدمتگزار وارد انتخابات شوم
حجت الاسلام رئیسی گفت: مردم خواستند من به عنوان طلبه خدمتگزار وارد انتخابات شوم و لبیک گفتم و به صحنه آمدم.

به گزارش برنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در اولین روز مناظرات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهادت امام صادق را تسلیت می گویم و یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای عالی قدر 15 خرداد را گرامی می دارم. پرچمی که امام بزرگوار برافراشت و شهدای 15 خرداد دنبال آن بودند مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و اجرای عدالت در همه سطوح در جامعه بود.

وی افزود: بعد از گذشت 40 سال توجه به اجرای عدالت و تحول در حوزه مدیریت اجرایی امری ضروری است. مردم تغییر می خواهند، وضع موجود، موجب نگرانی دلسوزان انقلاب، مردم و جوانان است و نباید این وضعیت ادامه یابد.

این کاندیدا ریاست جمهوری ادامه داد: تغییر وضعیت موجود مستلزم حضور مردم در صحنه و تصمیم و اراده ملت است. مردم خواستند من به عنوان طلبه خدمتگزار وارد انتخابات شوم و لبیک گفتم و به صحنه آمدم. امیدوارم این ماموریت بزرگ را انجام دهم.

وی افزود: مردم وظیفه خود را خوب می شناسند و عمل می کنند هرکسی می تواند در میدان باشد و وعده بدهد. رقیب من ناکارآمدی، فساد و وضعیتی که امروز مردم نمی پسندند و گله مندند و ناامیدی را رواج می دهد، است. آنچه مردم خواهند دید برنامه و کارنامه ای است که بتواند اثبات کند که برنامه من قابلیت اجرا دارد. داوری را برای عهده مردم بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز