سرلشکر سلامی درگذشت سردار مجیدی و پاسدار عبدالله‌زاده تسلیت گفت

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۸۸۲۸
سرلشکر سلامی درگذشت سردار مجیدی و پاسدار عبدالله‌زاده تسلیت گفت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت مدافعان فداکار و سلحشور حرم سردار سرافراز سپاه اسلام سعید مجیدی و پاسدار شجاع و وفادار انقلاب حسن عبدالله‌زاده در جبهه‌های دفاع از شرف را تسلیت گفت.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این پیام تسلیت تصریح کرد: شهادت مدافعان فداکار و سلحشور حرم سردار سرافراز سپاه اسلام سعید مجیدی و پاسدار شجاع و وفادار انقلاب حسن عبدالله‌زاده در جبهه‌های دفاع از شرف، عزت، کرامت و آزادگی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خانواده‌های مکرم و رزمندگان محور مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بی‌شک امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی امروز میهن اسلامی مرهون حماسه جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی فرزندان تربیت یافته در دامان مادران و پدران مومن، فهیم و رشیدی است که با تاسی به مکتب قرآن و ولایت، درخشش ایران و ایرانی در سپهر جهانی را رقم زدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رزمندگانی که در تداوم راه و منش قهرمان ماندگار و افتخارآفرین «میدان» سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند پرچمی که شهیدان گرانقدر در بلندای جغرافیای مقاومت و پایداری برای اعتلای اسلام و امنیت ملل مسلمان منطقه به اهتزاز در آورده‌اند، همچنان برافراشته و دشمنان امت اسلامی را در دستیابی به اهداف شوم خود مایوس و ناکام خواهند گذارد.

سلامی اظهار کرد: از خدای سبحان طلب می‌کنیم ما را قدردان و رهرو شهیدان قرار دهد و در زمره مجاهدان فی سبیل الله در خط مقدم نبرد راهبردی و تمدنی با نظام سلطه و استکبار نصرت و یاری بخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز