معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری:

دولت روحانی نه در پاسخگویی و نه در عذرخواهی لکنت نداشته است

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۹۰۲۷
دولت روحانی نه در پاسخگویی و نه در عذرخواهی لکنت نداشته است
معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری در توییتی با تاکید بر این که دولت روحانی نه در پاسخگویی و نه در عذرخواهی لکنت نداشته است، تاکید کرد: رسانه ملی باید فرصتی متناسب برای راستی آزمایی اتهامات علیه دولت در نظر بگیرد.

به گزارش برنا، علیرضا معزی در رشته توییتی اظهار کرد: وقتی در مهم‌ترین رویداد تلویزیونی، پرسش‌ها عامدانه واقعیت‌ را سانسور می‌کنند و کاندیداهای مخالف هم با خونسردی از تحریم و کرونا می‌گذرند و به اتهامات علیه دولت می‌پردازند؛ دولت حق خود می‌داند که در زمان پرمخاطب متناسب با مناظره، اتهامات را پاسخ دهد و شهروندان راستی‌آزمایی کنند.

معاون اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد:  دولت روحانی نه در پاسخگویی و نه در عذرخواهی لکنت نداشته، نشست‌های خبری و دیدارهای رسانه‌ای رییس‌جمهور همواره برقرار بوده و کرونا هم نتوانسته تعطیلشان کند. سخنگو، وزرا و حتی وزارتخانه‌های خارجه و بهداشت نیز در ابَربحران‌های  تحریم و کرونا همواره در دسترس افکار عمومی بوده‌اند.

وی یادآور شد: اهمیت نشست‌های خبری رئیس‌جمهور آنجا برجسته‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم در تمام این سال‌ها دیگر رؤسای قوا چند بار خود را در برابر رسانه‌ها آزموده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز