گزارش عمویی از حضور "سید عباس عراقچی" در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۰۵۷۳
گزارش عمویی از حضور سید عباس عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
عمویی گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با موضوع مذاکرات تیم ایران و گروه 1+4 در وین در جریان است با شرکت آقای عراقچی رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی برگزار شد در این جلسه آقای دکتر عراقچی گزارشی را از آخرین دور گفتگوها ارائه دادند.

«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درگفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سید عباس عراقچی گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با موضوع مذاکرات تیم ایران و گروه 1+4 در وین در جریان است با شرکت آقای عراقچی رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی برگزار شد در این جلسه آقای دکتر عراقچی گزارشی را از آخرین دور گفتگوها ارائه دادند. 

او ادامه داد: طبق گزارش آقای عراقچی متونی که در حال تبادل بین هیاتها است کمی شفاف تر و متون دقیق تر شده، هر چند موضوعات اختلافی باقی مانده است. این اختلافات در چند موضوع رفع تحریمها و ترتیبات اجرایی و مسائلی از این دست است. 

عمویی گفت: دوره آتی مذاکرات در روزهای آتی مجدد در وین از سر گرفته می شود. مواضع جمهوری اسلامی در مذاکرات بصورت ثابت و قطعی از طرف هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی دنبال خواهد شد. این مواضع رفع کلیه تحریمها و همین طور راستی آزمایی لغو تحریمها است و پس از آن جمهوری اسلامی آماده است که نسبت به تعهدات خودش در برجام بازگردد. نمایندگان در این جلسه گزارشی را بر حفظ مواضع اصولی نظام در مذاکرات تاکید کردند همین طور بر اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی و تطابق مذاکرات به آن اشاره داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز