نامه جبهه حامیان انقلاب اسلامی به رئیسی/ لیست پیشنهادی وزرا به رئیس جمهور منتخب

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۹۴۲۱
نامه جبهه حامیان انقلاب اسلامی به رئیسی/ لیست پیشنهادی وزرا به رئیس جمهور منتخب
جبهه حامیان انقلاب اسلامی بیانیه‌ای خطاب به سیدابراهیم رئیسی منتشر کرد.

به گزارش برنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

 «حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب اسلامی ایران

 با عرض سلام و تحیات و عرض تبریک پیروزی بزرگ رهبر انقلاب و ملت شریف ایران.
بدیهی است مشارکت بالای ملت  غیور ایران در انتخابات که علی رغم کارشکنیهای داخلی و تبلیغات خارجی بدل به حماسهای بزرگ و بی بدیل شد، آغاز اتفاقات خوب و شایسته برای ایران و ایرانی باشد، ان شاءالله.

 لذا از حضرتعالی خواهشمندیم تا تغییر رویه ای در مدیریت امور جاری کشور ایجاد نمایید، همچنین از تمام استعدادها، خارج از نگاه جناحی و گروهی برای ایرانی بهتر استفاده نمایید.تغییر رویه می‌تواند شامل خانه تکانی  در بسیاری از ارکانی که سالهاست مافیا بر آنها احاطه دارد شروع شود و یا تغییر نگاه به آن کسی که  به خاطر فکرش و یا قلمش در بند کشیده شود، باشد و یا حتی دختران این سرزمین که خواهران ما و آینده این کشور هستند برای کوچکترین خطا مورد توهین و ارعاب قرار نگیرند یا جوانی که سالهاست استعدادش به بیراهه و فکرش به گناه آلوده شده  فقط بدان خاطر است که به درستی جذب آرمان‌های اصیل انقلاب نگشته و نیز از معضل بیکاری و گرفتاری مالی رنج می برد.

توزیع بسیار ناعادلانه ثروت دیگر معضلی است که گریبان انقلاب و ایران عزیزمان، طبع آن ملت شریف ایران را در تنگنا قرار داده است.

باید برای رفع معضلات برنامه داشت اما نه در حد حرف، برنامه ای که روی زمین دیده شود. برای رفع معضلات این چنینی درست است که تعهد و تقوا بسیار مهم و سازنده است اما تعهد و تقوای تنها مفید نیست بلکه باعث ویرانی کشور می شود و افراد متعهد باید در کنار متخصصین امور تربیت شوند که ان شاءالله در آینده در جبهه انقلاب در وادی صنعت و اقتصاد شمشیر زنند.

تظاهر بدترین آفت انقلاب در بیش از ۴۰ سال عمر با برکت آن بوده ک امیدواریم تظاهر جای تعهد واقعی و تخصص را نگیرد،  حال آنکه بسیاری از مسئولینی که مهر بر پیشانی سرخ می‌نمایند، دست در جیب ملت دارند.

باید از تمامی ظرفیت های انقلاب و ایران عزیز بهره برد، با هر نگاه و هر مسلک و ایده،  هر که و هر چه در مسیر انقلاب و مردم حرکت میکند باید سوار بر قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود. 

ایجاد وفاق و اتحاد میان مردم مهمی است که دشمنان از آن واهمه دارند و باید این شهوت آن ها را هرچه زودتر کور کرد.

ریاست منتخب جمهوری اسلامی ایران حال که تمامی جریان انقلاب در مسیر پیروزی حضرتعالی از جان و مالش دریغ ننمود و مردم با تمام دغدغههای اقتصادی و فشارهای خارجی به پای صندوق‌های رای آمدند شایسته است پاسخ ملت شریف و مظلوم ایران را به  خواستهای معیشتی و فرهنگی لبیک گفته و ایران و ایرانی را از آنکه تغییر به نفع مردم صورت خواهد پذیرفت ناامید نگردانید.
مردم با تمام امید و آرزوهایشان چشم به برنامه ها و وعده های حضرتعالی دارند که می دانیم و آگاه هستیم قلبا سعی در اجرای تعهداتتان به مردم، نظام و رهبری که همانا خدمت صادقانه است  پایبندید و امیدواریم در این برهه حساس در انجام وظایف محوله از سوی ملت شریف، مقاوم و صبور ایران موفق و سربلند باشید.
لذا در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت هم افزایی و کمک به تحقق هرچه بیشتر برنامه های اعلامی حضرتعالی و همچنین استفاده از توانمندی نیروهای متخصص متعهد انقلابی، لیست پیشنهادی وزرا و روسای سازمانهای بزرگ و تاثیرگذار مورد تایید جبهه ایران اسلامی که نتیجه سالها فعالیت تشکیلاتی و رصد عملکرد مدیران عالیرتبه و میانی کشور بوده در اسرع وقت خدمت حضرتعالی تقدیم میگردد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز