دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

آمریکا سردرگم حمایت یا عدم‌ حمایت از اسرائیل است

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۹۴۶۸
آمریکا سردرگم حمایت یا عدم‌ حمایت از اسرائیل است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا اکنون سردرگم حمایت یا عدم‌حمایت از اسرائیل به دلیل بحران‌های موجود است.

به گزارش برنا، اسدالله بادامچیان در نشست فوق العاده کنفرانس احزاب حامی مقاومت که به همت حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، پیروزی اخیر فلسطینیان را فتح مبین عنوان کرد و اظهار داشت: بازتاب این پیروزی در سرزمین‌های اشغالی منجر به هراس اسرائیلی‌ها و امیدبخشی به فلسطینی‌ها شد و جشن پیروزی بعد از پذیرش آتش‌بس فتح مبین دیگری بود.

وی تصریح کرد: تغییر نوع مبارزه از سنگ به موشک باید گسترده‌تر شود و ایجاد ناامنی برای صهیونیست‌ها مرحله دیگر مبارزه است. هر جاسوس و خائن وابسته به اسرائیل باید دچار هراس شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، ادامه داد: احتمال فروپاشی اسرائیل به دلیل شرایط درونی و اضمحلال نظام سرمایه‌داری آمریکا بسیار زیاد شده است و پیروزی درست در زمانی محقق شد که معاهده قرن و همکاری با رژیم اشغالگر قدس توسط کشورها اتفاق افتاده بود.

بادامچیان افزود: اکنون آمریکا سردرگم حمایت یا عدم‌حمایت از اسرائیل به دلیل بحران‌های موجود است. آن‌ها می‌خواهند قبل از رفراندوم کلی در فلسطین از شرایط بهره ببرند و باید از این شرایط به‌گونه‌ای استفاده کنیم که ضرر اسرائیل و غرب برای آمریکا بیشتر شود.

وی با بیان تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: داشتن نقشه راه برای اداره جهان پس از سقوط اسرائیل مهم است و یکی از برکات جلسه ما این است که در این زمینه فعالیت کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تلخ مدرسه سیدالشهدای کابل اشاره کرد و گفت: در افغانستان نیازمند کار جدی هستیم، حادثه شهادت دختران دانش‌آموز در این کشور موجب جریحه‌دار شدن احساسات جهان شد و همین امر زمینه کار جدید در این کشور است.

وی همچنین با اشاره به تحولات بحرین، گفت: در بحرین نیز نیازمند فعالیت تازه هستیم، در قضیه کشمیر نیز نباید غفلت کرد و مسلمانان این منطقه باید در امن و آسایش باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه احزاب چنین توانایی را فراتر از دولت‌ها دارند، از هدف تشکیل دولت کریمه اسلامی و نقش احزاب در کشورهای اسلامی برای تحقق این مهم گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز