یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

سخنان امام (ره) بد تعریف شده است/ قانون اساسی متوقف مانده است

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۵:۴۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۰۸۱۵
سخنان امام (ره) بد تعریف شده است/ قانون اساسی متوقف مانده است
یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: مسیر طی شده در این انتخابات مسیر نظارت استصوابی بود و مسیری غیر رقابتی بود اگر انتخابات رقابتی بود شرایط دیگری در کشور حاکم می بود.

«محمود میرلوحی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و‌گو‌ با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با سخنان اخیر خاتمی در مورد ضرورت توجه به ناامیدی مردم گفت: حکومت باید در ۴ سال آینده بازنگری جدی در همه ابعاد داشته باشد؛ قانون اساسی ما متوقف مانده است.

او افزود: امام در ده سال اول درست تشخیص داد با اینکه پیام امام به درستی دریافت نشد و اینطور تلقی شد که امام از کار و تصمیمات شورایی به سمت قدرت شخصی اشخاص می رود ولی اینطور نبود و پیام بد دریافت شد. نظر و اصرار حضرت امام به اشتباه درک شد و قانون اساسی ما به جای جلو رفتن به عقب رفت.

میرلوحی تاکید کرد: به نظر من اگر نظارت استصوابی که دموکراسی پس از انقلاب را بهم زده برگردد و اصلاح شود بهتر است، چنین مسیری دیگر نباید تکرار شود کار حزبی باید در کشور مورد توجه قرار بگیرد. انتخابات باید به مفهوم واقعی آن رقابتی شود.

او‌ در پایان گفت: مسیر طی شده در این انتخابات مسیر نظارت استصوابی بود و مسیری غیر رقابتی بود اگر انتخابات رقابتی بود شرایط دیگری در کشور حاکم می بود. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز