واکنش اسرائیل به طرح سیدحسن نصرالله درباره ایران

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۳۸۱
واکنش اسرائیل به طرح سیدحسن نصرالله درباره ایران
پس از طرح دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حل بحران سوخت در این کشور، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که این طرح موجب نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش برنا به نقل از العالم، رسانه‌‌های صهیونیستی، شامگاه سه‌شنبه، گزارش دادند که طرح اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حل بحران لبنان موجب نگرانی تل‌آویو شده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیرا در یکی از سخنرانی‌های خود گفت که اگر مسئولان لبنانی قادر به حل بحران سوخت در این کشور نباشند، حزب‌الله این امکان را دارد که پس رایزنی با تهران از ایران سوخت بخرد.

رسانه‌های صهیونیستی از جمله کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم در این خصوص خبر دادند که سید حسن نصر الله برای بحران لبنان راهکار دارد و این راه‌حل آوردن سوخت و نفتکش از ایران به لبنان است که این مسئله باید برای تل‌آویو بسیار نگران‌کننده باشد.

کانال ۱۳ در ادامه با «نگران‌کننده» خواندن این طرح برای رژیم صهیونیستی، به اظهارات روز گذشته «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم اشاره کرد که در آن مدعی کمک به لبنان شده بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از طرح دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حل بحران سوخت در این کشور ادعا کرد که تل‌آویو آماده است از راه همکاری با سازمان‌های بین‌المللی به بحران لبنان پایان دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز