اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۶۰۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

افزایش یارانه‌های نقدی ممکن نیست/ هجمه در روزهای پایانی به دولت از فقدان اخلاق نشات می‌گیرد/ گزارش عملکرد دولت با گذشت زمان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این روزهای پایانی هجمه های زیادی به دولت می شود که این ها از فقدان اخلاق نشات می گیرد، گزارش عملکرد دولت با گذشت زمان بیشتر مورد توجه خواهد بود.

*************

یک چهره سیاسی اصولگرا:

احمدی نژاد به نظر هیچ کس اهمیت نمی‌داد/ با نظرخواهی رییسی از مردم، دولتی مردمی تشکیل می‌شود

یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای احمدی نژاد اهمیتی به نظرات دیگران نمی داد در غیر این صورت همه کارشناسان را از اطراف خود نمی راند.

**********

یک حقوقدان:

اژه‌ای صدای ما را شنید/ کارگروهی متشکل از منتقدین تشکیل شود/ چرا بعد از چهل و چند سال هنوز دادگاه انقلاب داریم؟/ هر روز یک مجتمع درست می کنیم

یک حقوقدان اظهار کرد: چرا بعد از چهل و چند سال هنوز دادگاه انقلاب داریم؟! چرا ما هر روز یک مجتمع درست می کنیم؟ مجتمع جرایم کارکنان دولت یا مجتمع مفاسد اقتصادی یا دعاوی تجاری و بازرگانی! قانون قضایی چنین اجازه ای نداده است و تنها یک مجتمع دادسرا را به رسمیت می شناسد و اینکه چرا نظارت رییس محترم قوه قضاییه بر اجرای صحیح قوانین نادیده گرفته شده است.

***************

رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا:

پیک پنجم سراسری نیست/ در مرز و فرودگاه قرنطینه ایجاد کردیم/ مدارس بازگشایی می شوند/ فضای مجازی جایگزین معلم نیست/ مدارس عامل انتقال نیستند

حجت الاسلام حسن روحانی گفت: پیک پنجم سراسری نیست و می شود جلوی گسترش آن را گرفت. جلوی پروازهای هند و بسیاری از کشورها را گرفتیم در مرز و فرودگاه قرنطینه ایجاد کردیم اما مسیرهای غیرمجاز، به این مشکل دامن زد.

*************

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

یک جریان سیاسی همیشه باید آماده شکست باشد/ روش اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ صحیح نبود

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: قرار نیست یک جریان سیاسی همواره پیروز میدان باشد و همیشه باید اماده شکست باشد یک جریان از داخل اصلاحات نظر سنجی به راه انداخته بودند که اگر کاندیدا مورد نظر ما رای داشت حمایت کنیم و اگر نداشت بی تفاوت باشیم یا بگوییم ما کاندیدا معرفی نمی کنیم این تز درستی نیست و یک جریان سیاسی نباید حمایت از کاندیدا مورد نظر خود را به یک نظر سنجی موکول کند.

***************

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

تلاش‌های خوبی برای دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با حضور در گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

**********

آخرین جزئیات از دور آتی مذاکرات وین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که زمان برگزاری دور آتی گفت‌وگوهای وین برسر احیای برجام مشخص نیست.

***********

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز