با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی؛

پروژه آب رسانی به منطقه پدافند هوایی شرق انجام شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۴۷۶۳
پروژه آب رسانی به منطقه پدافند هوایی شرق انجام شد
امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز در دیدار با مهندس امامی که در راستای تعامل و همکاری در پروژه آبرسانی به منطقه پدافند هوایی شرق صورت گرفت، گفت: پدافند هوایی نقش خطیری در حفاظت از امنیت حریم ولایت و میهن عریزمان دارد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، گفت : نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان اولویت اول و خط مقدم مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، نقش خطیری در اجرای حفاظت از امنیت حریم ولایت و میهن عزیزمان داشته و همکاری و تعامل سایر سازمان‌ها در افزایش توان دفاعی و اجرای ماموریت آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود:  آب مایه حیات و نیاز اولیه انسان و موجودات است و همه مردم کشور آگاه هستند که آب و برق، مسأله بسیار حساس زیربنایی و حیاتی برای زندگی جوامع بشری است و برای بهره مندی همه  از این نعمت خدا دادی باید تلاش کرد.

امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز با بیان اینکه تکنولوژی های جدید، بویژه تولید  آب سالم و برق، باعث امنیت خاطر و آرامش در مردم شده خاطرنشان کرد:  امنیت یکی از نعمت‌هایی است که با انواع  سازو کارهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کشور فراهم می آید تا جامعه ای ایمن در مقابل وقایع و حوادث داشته باشیم .

در ادامه مهندس امامی مدیر کل آبفای استان خراسان جنوبی از تلاش شبانه روزی نیروی‌های نظامی و انتظامی در حفظ و ثبات نظم و امنیت کشور تشکر کرد و گفت: اگر شرکت‌هایی همچون آبفا در ارایه خدمات به مردم بدون مشکل امنیتی فعالیت می کنند، این حاصل تلاش و از خودگذشتگی نیروهای فداکاری همچون پدافند هوایی است.

بنابراین گزارش، پروژه آب رسانی به منطقه پدافند هوایی شرق کشور، بعد از گذشت حدود دو دهه در عرض 6 ماه با تعامل سازمان‌های مربوطه و مشارکت مالی نیروی پدافند و اداره آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به طول 3 کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز