رای سومین بار صورت می‌گیرد

سفر قریب الوقوع هیئت اسرائیلی به قاهره

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۵۰۱۹
سفر قریب الوقوع هیئت اسرائیلی به قاهره
منابع مصری اعلام کردند یک هیئت اسرائیلی به زودی برای بار سوم جهت تکمیل مذاکرات درباره تبادل اسرا با حماس و تثبیت آتش بس به قاهره می‌رود.

به گزارش برنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع مصری اعلام کردند: یک هیئت امنیتی عالیرتبه اسرائیلی طی چند روز آینده برای بار سوم جهت تکمیل مذاکرات درباره تبادل اسرا با حماس و تثبیت آتش بس و تحقق آتش بس طولانی مدت به قاهره سفر می‌کند.

به گفته منابع قرار است کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی نشستی را برای بررسی نتایج دومین سفر هیئت امنیتی این رژیم به قاهره که شاهد اختلافاتی درباره لیست اسرای فلسطینی با محکومیت طولانی و متهمان به قتل و زخمی کردن سربازان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینیان بود، برگزار کند.

یارون بلوم، رئیس هیئت اسرائیلی در آن زمان گفته بود که آن‌ها نمی‌توانند موضع رسمی درباره این پرونده اتخاذ کنند و این مسئله تصمیمی از کابینه امنیتی را می‌طلبد.

منابع آگاه اعلام کردند که درگیری جدید میان رژیم صهیونیستی و حماس رخ نخواهد داد. مصر از رژیم صهیونیستی اطمینان حاصل کرده که وارد دور جدید درگیری حداقل تا پایان سال میلادی کنونی نمی‌شود. مصر به اسرائیلی‌ها نیز تضمین داده که گروه‌های فلسطینی هیچ اقدامی که به درگیری نظامی بینجامد اتخاذ نخواهند کرد.

این منابع اعلام کردند: ابقای تیم مهندسی مصر که مکلف به عملیات پاکسازی آوار پایگاه‌هایی که توسط رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه ویران شده‌اند، هستند و آغاز عملیات نقشه برداری برای پروژه‌هایی که شرکت‌های مصری قصد اجرای آن را در راستای بازسازی غزه دارند، به منزله تضمینی برای عدم وقوع درگیری گسترده در غزه است.

این منابع اعلام کردند: ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی درباره عملیات نظامی بیشتر در راستای فریب استراتژیک است همانطور که طی عملیات اخیر اخبار دروغینی را برای فریب مقاومت منتشر کردند. هدف چنین ادعاهایی کاهش سقف خواسته‌های مقاومت فلسطین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز