رئیس جمهوری لبنان:

انتخابات پارلمانی در موعد مقرر برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۶۳۹۷
انتخابات پارلمانی در موعد مقرر برگزار می‌شود
«میشل عون» رئیس جمهوری لبنان امروز (سه شنبه) از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در موعد مقرر آن یعنی بهار سال ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش برنا، خبرگزاری رسمی لبنان (ان.ان.ای)، عون در دیدار با «فرانک ریستر» وزیر  تجارت فرانسه در «کاخ بعبدا»، با اشاره به اینکه انتخابات پارلمانی لبنان طبق برنامه قبلی در بهار سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، گفت که از حضور ناظران اروپا برای پیگیری روند رأی گیری در این انتخابات استقبال می‌کنیم.

عون با تاکید بر لزوم داشتن یک دولت توانمند در کشورش گفت: یکی از اولین وظایف این دولت انجام اصلاحات لازم و رفع موانع تحقق آن است، زیرا دولت توانمند مبنای بازگرداندن رنسانس کشور در زمینه‌های مختلف است و حقایقی را که منجر به بحران لبنان و تبعات آن شده است را آشکار خواهد کرد.

رییس جمهوری لبنان، بررسی دقیق حساب‌های مالی بانک این کشور را عامل اساسی در مسیر اصلاحات دانست، به ویژه اینکه این حسابرسی از اولین خواسته‌های صندوق بین‌المللی پول و فرانسه بود و اولین بند طرح ابتکار عمل پاریس نیز بررسی دقیق این حساب‌ها است.

در این دیدار وزیر تجارت فرانسه نیز اهداف سفر خود و هیأت همراه به پایتخت لبنان را کمک‌های این کشور به لبنان، به ویژه در دوره پس از انفجار بندر بیروت اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز