امضای قرارداد ۵ میلیون دلاری میان ایران و ازبکستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۶۹۵۹
امضای قرارداد ۵ میلیون دلاری میان ایران و ازبکستان
هیات اقتصادی از ازبکستان به منظور انجام مذاکراتی با مقامات ایرانی برای عقد قرارداد صادرات محصولات نساجی این کشور به ارزش ۵ میلیون دلار به تهران سفر کرد.

به گزارش برنا از خبرگزاری «آکی پرس» قرقیزستان، این هیات ازبکستان به سرپرستی «بختیار کریم اف » معاون شهردار ناحیه «کتاب» به تهران و مازندران سفر و با نمایندگان  شرکت پوشش دریایی صنعتی شمال در استان مازندران دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، هیات ازبک در دیدار با «سهراب پورمداح» رئیس این شرکت با او در باره تولید رنگ و لاک الکل در شهر کتاب ازبکستان مذاکره و گفت وگو کرد و توافق برای تدارک انجام سفر هیئت ایرانی به منطقه «قشقه دریا» ازبکستان در ماه اوت برای آغاز پروژه مشترک حاصل شد. 

این هیات ازبک همچنین در میزگردی که توسط  انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی تهران برگزار شد با هدف گسترش بیشتر همکاری های اقتصادی و تجاری میان ایران و ازبکستان  شرکت کرد.

در این میزگرد قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی و تجاری و سرمایه گذاری در منطقه "قشقه دریا" مورد بررسی قرار گرفت.

پیرو این مذاکرات، مقامات اجرایی این شهر ازبکستان و شرکت ایرانی «پیام گستر تجارت فردا» توافقنامه ای به ارزش ۵ میلیون دلار برای صادرات نساجی از ازبکستان به ایران امضا کردند.

هیات ازبک همچنین با شرکت «گروه های صنعتی ای.ام.اس» برای تولید محصولات سنگی و شن در شهر کتاب و با شرکت «مهندسی گلرویان» برای تولید مخازن پلاستیکی نگهداری  آب دیدار و گفت و گو کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز