بهره‌برداری از طرح‌های ملی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۷۱۴۹
بهره‌برداری از طرح‌های ملی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان آغاز شد
بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در سراسر کشور با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان و با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری آغاز شد.

به گزارش برنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در هشتاد و یکمین برنامه افتتاح طرح های ملی با عنوان تدبیر و امید برای جهش تولید، بهره برداری از ۳۷ پروژه بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین افتتاح سالن های چند منظوره ورزشی ۶ هزار نفره در شهرهای ساری و شیراز و ۲۶۲ فضای ورزشی دیگر در سطح کشور را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، ۳۷ طرح بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل که اشتغالزایی هزار و ۴۲۲ نفر را به همراه دارد شامل بهره برداری از ۳۲۱ کیلومتر پروژه بزرگراهی و باند دوم راه اصلی در کشور، افتتاح هشت طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و ۱۶ پروژه بندری است.

افتتاح سه پست اسکله نفتی، انواع سامانه های اعلام حریق و سامانه مرجع دریایی در استان‌های مازندران و بوشهر از جمله ۱۶ پروژه بندری هستند که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسند.

گشایش سالن های چندمنظوره ورزشی ۶۰۰ نفره در ساری و شیراز و افتتاح ۲۶۲ فضای ورزشی چند منظوره کشور از دیگر برنامه های افتتاح ۳۷ طرح های ملی هستند که امروز با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شوند.

 

نظر شما