رییس فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی مجلس:

توضیحات "ذوالنوری" از نشست فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۸۶۱۳
توضیحات ذوالنوری از نشست فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی
ذوالنوری از بررسی نقش‌آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقای توانمندی‌های تکنولوژیکی کشور و پیگیری مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست این فراکسیون خبر داد.

به گزارش برنا، «مجتبی ذوالنوری» رییس فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی مجلس در توضیح نشست فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز هیات رییسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل شد. در این نشست برنامه سال جاری فراکسیون مورد گفت وگو و بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

رییس فراکسیون دفاع و امنیت امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: از موارد دیگر مورد بررسی در این جلسه موضوع نقش‌آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقای توانمندی‌های تکنولوژیکی و صنعتی کشور بود.تسریع در پیگیری طی مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز یکی از دیگر برنامه‌های موضوع این نشست بود.

ذوالنوری در پایان افزود:برگزاری نظام‌مند جلسات هیات رییسه و همچنین برگزاری جلسات مجمع عمومی فراکسیون و انجام بازدیدهای تخصصی از دستگاه‌ها و مراکز مربوطه نیز از مصادیق اقدامات آینده این فراکسیون بود که مورد بحث قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز