با اختصاص اعتبار هزار و ١۵٠ میلیارد تومانی؛

روحانی به داد مردم خوزستان رسید

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۸۷۳۱
معاون رییس جمهوری از اختصاص اعتبار هزار و ١۵٠ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات خوزستان خبر داد.

به گزارش برنا از سازمان برنامه ریزی و بودجه،  هیاتی به نمایندگی از دولت و با همراهی نمایندگان سایر قوا، با سفر به استان خورستان، گزارشی از مشکلات این استان در شرایط شیوع ویروس کرونا بویژه کم آبی، در جلسه امروز هیات دولت ارائه کرد.

به گفته محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، اعضای هیات دولت با اختصاص اعتبار هزار و ١۵٠ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات خوزستان موافقت کردند که ۵٠ درصد آن، همین امروز از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.

همچنین رئیس جمهور امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی در کشور و با ابراز تأسف از شرایط پیش آمده برای مردم صبور و مقاوم خوزستان بخاطر مشکلات آبی، خشکسالی و تشدید گرما را موجب بحران کم آبی در برخی از نقاط کشور بویژه استان خوزستان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با اشاره به تصویب اعتبار برای کمک به حل بحران آبی ناشی از خشکسالی استان خوزستان از سوی دولت، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد اعتبار اختصاص یافته به استان فورا و به صورت ۱۰۰ درصد مبلغ مصوب، تخصیص داده شود.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید در طی ۸ سال گذشته برای حل مشکل آب خوزستان با بهسازی و نوسازی زیرساخت های تأمین و توزیع آب آشامیدنی استان و همچنین اجرای پروژه های بزرگ در حوزه آب و برق استان از صبر و تحمل مردم عزیز خوزستان، اهتمام جدی مدیران استانی، وزرای ذیربط و همکاری سایر قوای کشور و ستاد مدیریت بحران برای حل مشکلات مردم غیور استان تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما